недеља, 15. септембар 2019.

Критеријуми оцењивања за 7. разред


ОШАкадемик Миленко Шушићу Гучи


Критеријуми оцењивања за
7. разред




Марија Јакшић – Маrie Soleil

Изглед табеле и њене елементе осмислила колегиница Наталија Топаловић




Критеријуми оцењивања за предмет ФРАНЦУСКИ ЈЕЗИК
Седми разред
Елементи оцењивања
Уводна (прва )наставна тема:  
Unité 0: Apprends avec les autres
Број часова: 4
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
По завршетку наставне теме ученик  ће бити у стању да:
  представи себе и другог
  саопшти шта воли и шта не воли
  наведе активности и догађаје из прошлости
  изражава припадност

Операционализовани исходи

Ученик ће бити у стању да:
    представи себе и своју породицу
    саопшти шта воли и шта не воли
    наведе активности и догађаје са летњег распуста
    изрази припадност представљајући породицу

Методе оцењивања
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФУ705
    представља себе и своју породицу
    саопштава шта воли и шта не воли
    наводи активности и догађаје са летњег распуста
     изражава припадност представљајући породицу
Оцена 4
ФУ704
    представља себе и своју породицу
    саопштава шта воли и шта не воли једноставним реченицама
    наводи активности и догађаје са летњег распуста једноставним реченицама
     изражава припадност представљајући породицу
Оцена 3
ФУ703
    представља себе и своју породицу једноставним реченицама
    саопштава шта воли и шта не воли једноставним реченицама
    наводи активности и догађаје са летњег распуста са мањим бројем примера
     изражава припадност представљајући породицу
Оцена 2
ФУ702
    представља себе и своју породицу најједноставнијим исказима
    саопштава шта воли и шта не воли најједноставнијим исказима
    наводи догађај са летњег распуста уз већу помоћ наставника
     изражава припадност представљајући породицу најфреквентнијим изразима
Оцена 1
ФУ701
    нису испуњени критеријуми.
Методе оцењивања
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФП705
Употребљава примере у којима треба да:
  представи себе и другог
  саопшти шта воли и шта не воли
  наведе активности и догађаје из прошлости
  изражава припадност

Оцена 4
ФП704
У већем броју примера правилно користи примере у којима треба да:
  представи себе и другог
  саопшти шта воли и шта не воли
  наведе активности и догађаје из прошлости
  изражава припадност

Оцена 3
ФП703
У мањем броју примера правилно употребљава примере у којима треба да:
  представи себе и другог
  саопшти шта воли и шта не воли
  наведе активности и догађаје из прошлости
  изражава припадност

Оцена 2
ФП702
Допуњује, повезује, идентификује примере у којима треба да:
  представи себе и другог
  саопшти шта воли и шта не воли
  наведе догађај из прошлости
  изражава припадност

Оцена 1
ФП701
    нису испуњени критеријуми.

Елементи оцењивања
Друга наставна тема:  
Unité 1: Reste en forme
Број часова: 9
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
По завршетку наставне теме ученик  ће бити у стању да:
  разуме општи садржај и главне информације текста
  резимира текст на једноставан начин
  на матерњем језику преноси општи смисао и појединачне информације краћих и једноставнијих писаних текстова
  мења глагол кроз лица у датом времену
Операционализовани исходи

Ученик ће бити у стању да:
  разуме општи садржај и главне информације текста
  пружа информације о интересовањима
  резимира текст у прошлом времену
  изражава осете, осећања
  преноси информацију о томе како се неко осећа
  мења глагол кроз лица у садашњем времену
  преноси општи смисао и основне информације на матерњем језику

Методе оцењивања
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФУ715
    наводи главне информације из текста
    говори о својим интересовањима
    резимира и кратко препричава догађаје
     употребљава у реченици повратни глагол у садашњем времену
   преноси општи смисао и основне информације на матерњем језику
Оцена 4
ФУ714
    наводи главне информације из текста једноставним реченицама
    говори о својим интересовањима једноставним реченицама
    резимира и кратко препричава догађаје једноставним реченицама
     употребљава у реченици повратни глагол у садашњем времену
   преноси општи смисао и основне информације на матерњем језику
Оцена 3
ФУ713
    наводи главне информације из текста уз помоћ наставника
    говори о својим интересовањима уз помоћ наставника
     резимира и кратко препричава догађаје уз помоћ наставника
     мења повратни глагол у садашњем времену
   разуме општи смисао и основне информације и преноси их на матерњем језику
Оцена 2
ФУ712
     препознаје општи смисао текста
     наводи своја интересовања уз помоћ наставника
     зна како се гради садашње време
     преноси главне информације на матерњем језику
Оцена 1
ФУ711
    нису испуњени критеријуми.

Методе оцењивања
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФП715
     правилно употребљава у реченици повратни глагол у садашњем времену
     пише једноставне исказе о својим интересовањима
     разуме општи смисао и основне информације и преноси их на матерњем језику
Оцена 4
ФП714
     правилно употребљава у већем броју реченица повратни глагол у садашњем времену
     пише једноставне исказе о својим интересовањима
     разуме општи смисао и основне информације и преноси их на матерњем језику
Оцена 3
ФП713
     мења повратни глагол у лицима у садашњем времену
     разуме општи смисао и основне информације одређеног броја примера и пише их на матерњем језику
Оцена 2
ФП712
Допуњује, повезује, идентификује примере у којима:
  су наводени примери за исказивање интересовања
  је приказан повратни глагол у садашњем времену

Оцена 1
ФП711
    нису испуњени критеријуми.

Елементи оцењивања
Трећа наставна тема:  
Unité 2: Profite de tes loisirs
Број часова: 12
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
По завршетку наставне теме ученик  ће бити у стању да:
  разуме општи садржај и главне информације текста
  резимира текст
  пружа информације о интересовањима, дневним активностима, плановима
  мења глагол кроз лица у датом времену
  правилно употребљава у једноставним примерима односне заменице и заменице за индиректни објекат
  преноси општи смисао и основне информације на матерњем језику

Операционализовани исходи

Ученик ће бити у стању да:
  разуме општи садржај и главне информације текста
  резимира текст у садашњем времену
  пружа информације о интересовањима, дневним активностима, плановима
  мења глагол кроз лица у блиском будућем и прошлом времену
  правилно употребљава у једноставним примерима односне заменице
  правилно употребљава у једноставним примерима заменице за индиректни објекат
  преноси општи смисао и основне информације на матерњем језику

Методе оцењивања
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФУ725
     резимира текст
     преноси општи смисао текста на матерњем језику
     говори о догађајима у блиској будућности и блиској прошлости
Оцена 4
ФУ724
     резимира текст уз питања
     преноси општи смисао текста на матерњем језику
     говори о догађајима у блиској будућности и блиској прошлости уз питања
Оцена 3
ФУ723
     резимира текст уз помоћ наставника
     преноси општи смисао текста на матерњем језику
     говори о догађајима у блиској будућности и блиској прошлости уз помоћ наставника
Оцена 2
ФУ722
     разуме општи смисао и главне информације из текста
     препознаје и разуме примере у којима је употребљено блиско будуће и блиско прошло време
Оцена 1
ФУ721
    нису испуњени критеријуми.
Методе оцењивања
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФП725
     правилно употребљава у реченици односне заменице и заменице за индиректни објекат
     правилно употребљава у реченици глагол у блиском будућем и блиском прошлом времену
     разуме општи смисао и основне информације и записује их на матерњем језику
Оцена 4
ФП724
     правилно употребљава у реченици односне заменице и заменице за индиректни објекат у већини примера
     правилно употребљава у реченици глагол у блиском будућем и блиском прошлом времену у већини примера
     разуме општи смисао и основне информације и записује их на матерњем језику
Оцена 3
ФП723
     употребљава у једноставним реченицама односне заменице и заменице за индиректни објекат
     мења глагол у блиском будућем и блиском прошлом времену
     разуме општи смисао и основне информације и записује их на матерњем језику
Оцена 2
ФП722
Допуњује, повезује, идентификује примере у којима:
       је употребљено блиско будуће и блиско прошло време
       се говори о плановима за дневне активности
Оцена 1
ФП721
    нису испуњени критеријуми.

Елементи оцењивања
Четврта наставна тема:  
Unité 3: Prépare l’avenir
Број часова: 11
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
По завршетку наставне теме ученик  ће бити у стању да:
  разуме општи садржај и главне информације текста
  резимира текст
  пружа информације о интересовањима, плановима
  мења глагол кроз лица у датом времену
  врши поређење у једноставним реченицама

Операционализовани исходи

Ученик ће бити у стању да:
  разуме општи садржај и главне информације текста
  резимира текст
  пружа информације о интересовањима,
  дневним активностима, плановима
  мења глагол кроз лица у будућем времену
  врши поређење у једноставним реченицама

Методе оцењивања
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФУ735
     резимира текст
     преноси општи смисао текста на матерњем језику
     говори о догађајима у будућности
     пореди особе у једноставним реченицама
Оцена 4
ФУ734
     резимира текст
     преноси општи смисао текста на матерњем језику
     говори о догађајима у будућности уз уобичајене примере
     пореди особе у једноставним и уобичајеним реченицама
Оцена 3
ФУ733
     резимира текст уз помоћ наставника
     преноси општи смисао текста на матерњем језику
     говори о догађајима у будућности уз најфреквентије примере
     пореди особе у најједноставнијим реченицама
Оцена 2
ФУ732
     разуме текст уз помоћ наставника
     преноси општи смисао текста на матерњем језику уз помоћ наставника
     говори о догађајима у будућности уз најфреквентије примере
     пореди особе у најједноставнијим реченицама
Оцена 1
ФУ731
     нису испуњени критеријуми
Методе оцењивања
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФП735
     правилно употребљава у реченици глагол у будућем времену
     пореди особе у једноставним примерима
     разуме општи смисао и основне информације и записује их на матерњем језику
Оцена 4
ФП734
     правилно употребљава у реченици већи број глагола у будућем времену
     пореди особе у једноставним примерима
  разуме општи смисао и основне информације и записује их на матерњем језику
Оцена 3
ФП733
     правилно употребљава у реченици мањи број глагола у будућем времену
     пореди особе у једноставним примерима
  разуме општи смисао и основне информације и записује их на матерњем језику
Оцена 2
ФП732
Допуњује, повезује, идентификује примере у којима:
  је глагол употребљен у убудућем времену
  се пореде лица
  треба да се на матерњем језику пренесе информација

Оцена 1
ФП731
    нису испуњени критеријуми.

Елементи оцењивања
Пета наставна тема:  
Unité 4: Partage des informations
Број часова: 12
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
По завршетку наставне теме ученик  ће бити у стању да:
  разуме општи садржај и главне информације текста
  резимира текст на једноставан начин
  на матерњем језику преноси саговорнику општи смисао и појединачне информације краћих и једноставнијих писаних текстова
  мења глагол кроз лица у датом времену
  разликује и примењује правила о употреби датог времена
Операционализовани исходи

Ученик ће бити у стању да:
  разуме општи садржај и главне информације текста
  резимира текст на једноставан начин
  на матерњем језику преноси саговорнику општи смисао и појединачне информације краћих и једноставнијих писаних текстова
  мења глагол кроз лица у сложеном перфекту
  мења глагол кроз лица у имперфекту
  разликује и примењује правила о употреби сложеног перфекта и имперфекта
Методе оцењивања
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФУ745
     резимира текст
     преноси општи смисао текста на матерњем језику
     говори о догађајима у прошлости
Оцена 4
ФУ744
     резимира текст уз питања наставника
     преноси општи смисао текста на матерњем језику једноставним реченицама
     говори о догађајима у прошлости уз питања наставника
Оцена 3
ФУ743
     резимира текст уз помоћ наставника
     преноси општи смисао текста на матерњем језику
     говори о догађајима у прошлости уз помоћ наставника
Оцена 2
ФУ742
     разуме основни смисао текста уз помоћ наставника
     преноси општи смисао текста на матерњем језику уз помоћ наставника
     мења глагол у сложеном перфекту и имперфекту
Оцена 1
ФУ741
    нису испуњени критеријуми.
Методе оцењивања
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФП745
     правилно употребљава у реченици глагол у сложеном перфекту и имперфекту
     примењује правила о употреби сложеног перфекста и имперфекта
     разуме општи смисао и основне информације и записује их на матерњем језику
Оцена 4
ФП744
     правилно употребљава у реченици глагол у сложеном перфекту и имперфекту у већем броју примера
     примењује правила о употреби сложеног перфекста и имперфекта у већем броју примера
  разуме општи смисао и основне информације и записује их на матерњем језику у већем броју примера
Оцена 3
ФП743
     правилно употребљава у реченици глагол у сложеном перфекту и имперфекту у мањем броју примера
     примењује правила о употреби сложеног перфекста и имперфекта у мањем броју примера
  разуме општи смисао и основне информације и записује их на матерњем језику у мањем броју примера
Оцена 2
ФП742
Допуњује, повезује, идентификује примере у којима:
  је глагол употребљен у сложеном перфекту
  је глагол употребљен у имперфекту
  треба да се на матерњем језику пренесе информација

Оцена 1
ФП741
    нису испуњени критеријуми.

Елементи оцењивања
Шеста наставна тема:  
Unité 5: Affirme-toi
Број часова: 13
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
По завршетку наставне теме ученик  ће бити у стању да:
  разуме општи садржај и главне информације текста
  резимира текст на једноставан начин
  изражава своје жеље
  на матерњем језику преноси саговорнику општи смисао и појединачне информације краћих и једноставнијих писаних текстова
  мења глагол кроз лица у датом времену
Операционализовани исходи

Ученик ће бити у стању да:
  разуме општи садржај и главне информације текста
  резимира текст на једноставан начин
  изражава своје жеље
  на матерњем језику преноси саговорнику општи смисао и појединачне информације краћих и једноставнијих писаних текстова
  мења глагол кроз лица у кондиционалу презента
Методе оцењивања
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФУ755
     резимира текст
     преноси општи смисао текста на матерњем језику
     говори о својим жељама
Оцена 4
ФУ754
     резимира текст уз питања наставника
     преноси општи смисао текста на матерњем језику једноставним реченицама
     говори о својим жељама уз питања наставника
Оцена 3
ФУ753
     резимира текст уз помоћ наставника
     преноси општи смисао текста на матерњем језику
     говори о својим жељама уз помоћ наставника
Оцена 2
ФУ752
     разуме основни смисао текста уз помоћ наставника
     преноси општи смисао текста на матерњем језику уз помоћ наставника
     мења глагол у кондиционалу презента
Оцена 1
ФУ751
    нису испуњени критеријуми.
Методе оцењивања
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФП755
     правилно употребљава у реченици глагол у кондиционалу презента
     разуме општи смисао и основне информације и записује их на матерњем језику
Оцена 4
ФП754
     правилно употребљава у реченици глагол у кондиционалу презента у већем броју примера
  разуме општи смисао и основне информације и записује их на матерњем језику у већем броју примера
Оцена 3
ФП753
     правилно употребљава у реченици глагол у кондиционалу презента у мањем броју примера
  разуме општи смисао и основне информације и записује их на матерњем језику у мањем броју примера
Оцена 2
 ФП752

Допуњује, повезује, идентификује примере у којима:
  је глагол употребљен у кондиционалу презента
  треба да се на матерњем језику пренесе информација

Оцена 1
ФП751
    нису испуњени критеријуми.

Елементи оцењивања
Седма  наставна тема:  
Unité 6: Voyage dans un pays francophone
Број часова: 11
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
По завршетку наставне теме ученик  ће бити у стању да:
  разуме општи садржај и главне информације текста
  резимира текст на једноставан начин
  на матерњем језику преноси саговорнику општи смисао и појединачне информације краћих и једноставнијих писаних текстова
  разуме упутства о кретању
  разуме кратке исказе и говори о природи, животињама и биљкама

Операционализовани исходи

Ученик ће бити у стању да:
  разуме општи садржај и главне информације текста
  резимира текст на једноставан начин
  на матерњем језику преноси саговорнику општи смисао и појединачне информације краћих и једноставнијих писаних текстова
  разуме упутства о кретању
  правилно употребљава предлоге
  разуме кратке исказе и говори о природи, животињама и биљкама

Методе оцењивања
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФУ765
     резимира текст
     преноси општи смисао текста на матерњем језику
     говори о омиљеним биљкама и животињама
     разуме упутства о кретању
Оцена 4
ФУ764
     резимира текст уз питања наставника
     преноси општи смисао текста на матерњем језику уз питања наставника
     говори о омиљеним биљкама и животињама уз питања наставника
     разуме упутства о кретању
Оцена 3
ФУ763
     резимира текст уз помоћ наставника
     преноси општи смисао текста на матерњем језику
     говори о омиљеним биљкама и животињама уз помоћ наставника
     разуме упутства о кретању уз помоћ наставника
Оцена 2
ФУ762
     разуме основни смисао текста уз велику помоћ наставника
     преноси општи смисао текста на матерњем језику уз велику помоћ наставника
     разуме упутства о кретању уз помоћ наставника
Оцена 1
ФУ761
    нису испуњени критеријуми.
Методе оцењивања
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФП765
     преноси општи смисао текста на матерњем језику
     разуме упутства о кретању
Оцена 4
ФП764
     преноси општи смисао текста на матерњем језику у једноставним примерима
     разуме упутства о кретању у једноставним примерима
Оцена 3
ФП763
     преноси општи смисао текста на матерњем језику у најједноставнијим реченицама
     разуме упутства о кретању у најједноставнијим реченицама
Оцена 2
ФП762

Допуњује, повезује примере у којима :
     треба да се пренесе општи смисао текста на матерњем језику у најједноставнијим примерима
     се наводе упутства о кретању у најједноставнијим примерима
Оцена 1
ФП761
    нису испуњени критеријуми.













Критеријуми за оцењивање презентације
Методе оцењивања
Презентација
Критеријуми оцењивања
Презентација
( електронска форма, плакат, паноа...)
Максималан број бодова






Оцена 5 –4,5-5 бодова
Оцена 4 – 3,5-4 бода
Оцена 3 – 2,5 -3 бода
Оцена 2 – 1,5 -2 бода
Оцена 1 – 0 -1 бод
Презентација је оригинална
5
Тачност текста је одговарајућ
5
Одабир слика је у складу са презентацијом
5
Оригиналност слика
5
Мултимедијалност
5
Интерактивност
5
Начин излагања (довољно јасно, гласно, правилно)
5
Реакција слушалаца : са пажњом прате презентацију, укључују се питањима и коментарима
5
Садржај : обухваћени су сви важни делови садржаја, след излагања је логичан
5


Нема коментара:

Постави коментар