недеља, 29. март 2020.

Осми разред - решења вeжбања (23.3. - 27.3.2020.)

Драги осмаци,

ево решења вежбања.

Уколико остављате одговоре у коментару испод објаве на овом блогу, напишите име и одељење, да бих записала ко је био вредан.

1. Примери кондиционала из текста:

    Je voudrais ...
    J'aimerais...
    Je me verrais...



3. Преведите на француски језик реченице:

    Волео бих да певам. Je voudrais chanter.

    Певаћу сваки дан. Je chanterai chaque jour.


2. Глаголи и њихов превод у кондиционалу презента и футуру:
Le conditionnel présent – Kondicional prezenta
je parlerais
tu parlerais
il parlerait
nous parlerions
vous parleriez
ils parleraient
Ја бих говорио
Ти би говорио
Он би говорио
Ми бисмо говорили
Ви бисте говорили
Они би говорили
je voudrais
tu voudrais
il voudrait
nous voudrions
vous voudriez
ils voudraient
Ја бих желео
Ти би желео
Он би желео
Ми бисмо желели
Ви бисте желели
Они би желели


Le futur simple - Futur
je parlerai
tu parleras
il parlera
nous parlerons
vous parlerez
ils parleront
Ја ћу говорити
Ти ћеш говорити
Он ће говорити
Ми ћемо говорити
Ви ћете говорити
Они ће говорити

je voudrai
tu voudras
il voudra
nous voudrons
vous voudrez
ils voudront
Ја ћу желети
Ти ћеш желети
Он ће желети
Ми ћемо желети
Ви ћете желети
Они ће желети

Нема коментара:

Постави коментар