недеља, 5. април 2020.

Решења вежбања припреме за писмени задатак - 5. разред


1. 
Les jours, les nombres, les mois -Дани, бројеви до 20, месеци
    Повежи реч на француском и значење на српском језику:

1. LUNDI                     A) ДЕСЕТ                                  1._C____
2. DIX                          B) МАЈ                                       2._A____
3. MARS                      C) ПОНЕДЕЉАК                      3.__D___
4. CINQ                        D) МАРТ                                   4._E____
5. MAI                          E) ПЕТ                                       5._B___


2. 
Présent - Садашње време


Глагол у загради напиши у садашњем времену:

Je __PARLE____(parler) anglais.
Tu___CHANTES___(chanter) tous les jours.
Il ___AIME____(aimer) le chocolat.
Nous _RESTONS__ (rester) ici.
Vous__ADOREZ___(adorer) les fruits.
Ils__JOUENT____(jouer) du piano.


3. 
Présentation - Ma famille - Представљање - Моја породица


Напиши на српском језику шта значе ове реченице: (Миланова кућа)

Увек можете превести реченице... на пример:


- Зовем се Милан...не мора се у српском језику наглашавати лична заменица ЈА.

Оба одговора се признају.

Salut !___Здраво!___________________
Je m'appelle Milanne.___Ја се зовем Милан.___________
J'ai onze ans._____Ја имам 11 година.__________
J'habite Paris.____Ја живим у Паризу.____________
J'habite ici avec ma famille.__Ја живим овде са мојом породицом.________
Ma maison est blanche et rouge._Моја кућа је бела и црвена._____
J'adore ma famille._____Ја обожавам моју породицу.___________

Марија Јакшић - Marie Soleil

Нема коментара:

Постави коментар