четвртак, 7. новембар 2019.

Ред кола ред француског репа

Данас су шестаци имали као замену часа - француски. Нису имали свеске ни књиге али то нама не представља проблем јер имамо дигитални уџбеник. Иако је планирана тема била да кроз вежбања обнављамо градиво, час је ипак добио сасвим другачију ноту.
Пустила сам им енглеско-француску песму са правилима изговора
:https://www.youtube.com/watch?v=zPU9U-vN4_A
Надала сам се да ће певушити. Стидљиво су се њихали уз ритам реп музике. Никако нису хтели да запевају нити да заиграју. Рекли су ми да би играли уз Ужичко коло.
Пустила сам им. Кренули су весело да играју у колу. Наставили су са Влашким колом. Вратили су се француском репу и играли. Поново су пожелели Пингвин коло. Пустила сам и то и пратила возић и кореографију. На самом крају смо све зачинили Индилом :
https://www.youtube.com/watch?v=K5KAc5CoCuk

Озбиљни, тужног лица (каква је и песма) певушили су на француском. Постепено су се и они талентовани певачи макар мало опустили.

Видећете на сликама у којим деловима су највише уживали.

То су часови који се не заборављају. Када су срећни, када се смеју, играју и певуше - тада науче мноооогооооо више него када их као пингвине поређамо у клупе, строго окренуте ка табли док се озбиљни јављају да одговоре на наша питања.

Циљ часа је остварен. Чак је и проширен новим речима из француских песама. Корелација је многострука. Остварене бројне међупредметне компетенције.

Како каже генијална Ивона Симић " Мање је више".
Данас смо баш то искусили!

П.С. на крају оваквог дивног дана стиже моја ћерка и препричава доживљај са оцењивања а ја размишљам "Баш ме је због појединаца који су залутали у ову нашу професију понекад срамота што се као и ја зову - професорима".

Марија Јакшић - Marie Soleil






















Нема коментара:

Постави коментар