субота, 28. новембар 2020.

Google Meet - у Гугл учионици, путем мејла, сајта

Потребно је да наставник у својим Гугл учионицама "генерише линк за Google Meet".
(упутство се односи на употребу Google Meet-a  у оквиру платформе "G Suite for Education")

Корак 1.

Генеришемо линк за Google Meet...видећете овај текст испод назива вашег предмета.



Корак 2.

Кликнућете на генериши Мееt линк и сачувај.



Корак 3. 

Само кликните на линк који је испод назива вашег предмета како би започели час.



Корак 4. - Крећемо са видео часом

Када сте кликнули на линк који је испод назива вашег предмета, потребно је ући:





Корак 5. - Делимо презентацију тј. свој екран за почетак





Најбоље је полако испробати све опције, једну по једну...укључити или искључити микрофон, камеру, поделити белу таблу...

Напомена:

Уколико желите да упоребите ову опцију а није вам званично одобрена платформа, пратите следећа упутства:

- Погледајте своје мејлове и обратите пажњу на ...доле лево...


2. Корак
3. корак



4. Корак



5. Корак

Наредни кораци су исти као у претходној опцији када имате Гугл учионицу.


Трећи начин за састанак:


У свом претраживачу откуцајте адресу:


Отвара вам се прозор и са леве стране видите опцију за нов састанак:



Можете :
- направити састанак за касније
- одмах започети састанак
- заказати га у Гугл календару




Код прве опције када желите да направите састанак за касније, добијате линк који је потребно послати мејлом онима које позивате. Копирате линк и пошаљете.



Код опције заказивања у календару, дајете наслов састанка, бирате датум, време, колико раније да стигне обавештење о састанку, откуцате поруку (са леве стране); затим са десне стране откуцате мејл адресе особа које позивате и означите опцију да могу да виде учеснике састанка али не и да они позивају друге. Сачувате.



У опцији да започнете одмах, можете додати друге (откуцати мејлове ) или копирати линк и позвати их мејлом.




Проверите да ли вам је укључен микрофон и камера (иконице на дну у средини), проверите ко је приступио састанку и да ли су им искључени или укључени микрофони. Учесници сами укључују микрофон и камеру. (видите све са десне стране)



У доњем десном углу је опција ПРЕЗЕНТУЈТЕ.
Изаберите да презентујете цео екран и тада ће учесници видети вашу презентацију са екрана рачунара, прозор који изаберете...све што ви радите.



Док ви презентујете, ево шта виде учесници састанка.






Најлакше је и најбоље да све ово испробате са пријатељима.

Марија Јакшић - Marie Soleil

Нема коментара:

Постави коментар