недеља, 15. септембар 2019.

Критеријуми оцењивања за 6. разред

ОШ „ Академик Миленко Шушић“ у Гучи


Критеријуми оцењивања за
6. разред








Марија Јакшић – Маrie Soleil

Изглед табеле и њене елементе осмислила колегиница Наталија Топаловић


Критеријуми оцењивања за предмет ФРАНЦУСКИ ЈЕЗИК
Шести разред
Елементи оцењивања
Прва наставна тема:  
Unité 1 – Le club des lookés
Број часова: 12
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
По завршетку наставне теме ученик  ће бити у стању да:
     поздрави и отпоздрави, представи себе и другог користећи једноставна језичка средства;
     постави и одговори на једноставна питања личне природе;
     размени једноставне исказе у вези са својим и туђим плановима и намерама;
     саопшти шта он/она или неко други планира, намерава;
     изрази основне жеље користећи једноставна језичка средства.
  пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
Операционализовани исходи

Ученик ће бити у стању да:
     поздрави млађу и старију особу користећи једноставна језичка средства;
     представи себе и другог користећи једноставна језичка средства;
     постави и одговори на једноставна питања личне природе;
     опише одевне предмете и аксесоаре
     изрази допадање / недопадање на тему одевних предмета и аксесоара
     саопшти шта он/она или неко други планира, намерава;
     изрази основне жеље, користећи једноставна језичка средства.
  разуме и одговори на јасно постављена питања личне природе
   пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему


Методе оцењивања
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФУ615
    представља се
    одговара на питања личне природе
     описује одевне предмете и аксесоаре
     изрази допадање / недопадање на тему одевних предмета и аксесоара
     саопшти шта он/она или неко други планира, намерава;
  преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
Оцена 4
ФУ614
    представља се уз питања наставника
    одговара на питања личне природе уз питања наставника
     описује одевне предмете и аксесоаре уз питања наставника
     изрази допадање / недопадање на тему одевних предмета и аксесоара уз питања наставника
    саопшти шта он/она или неко други планира, намерава; уз питања наставника
  преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
Оцена 3
ФУ613
    представља се уз помоћ наставника
    одговара на питања личне природе уз помоћ наставника
     описује одевне предмете и аксесоаре уз помоћ наставника
     изрази допадање / недопадање на тему одевних предмета и аксесоара уз помоћ наставника
    саопшти шта он/она или неко други планира, намерава; уз помоћ наставника
  преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
Оцена 2
ФУ612
    ученик се  представља уз већу помоћ наставника
    изражава допадање / недопадање на тему одевних предмета и аксесоара уз већу помоћ наставника
    саопштава у најједноставнијим исказима шта планира уз већу помоћ наставника
  преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
Оцена 1
ФУ611
    нису испуњени критеријуми.
Методе оцењивања
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФП615
    разуме и одговара на питања на тему допадања / недопадања
    правилно употребљава женски род и множину придева
    мења кроз лица глаголе у блиском будућем времену
    мења кроз лица глаголе у садашњем времену за исказивање жеље и могућности
  преноси поруку на матерњем језику на одређену тему

Оцена 4
ФП614
    разуме и одговара готово на сва питања на тему допадања / недопадања у већем броју примера
    правилно употребљава женски род и множину придева у већем броју примера
    мења кроз готово сва лица глаголе у блиском будућем времену у већем броју примера
    мења кроз готово сва лица глаголе у садашњем времену за исказивање жеље и могућности у већем броју примера
  преноси поруку на матерњем језику на одређену тему

Оцена 3
ФП613
    одговара на поједина питања на тему допадања / недопадања у мањем броју примера
    правилно употребљава женски род и множину фреквентних придева у мањем броју примера
    мења кроз лица једнине глаголе у блиском будућем времену у мањем броју примера
    мења кроз лица једнине  глаголе у садашњем времену за исказивање жеље и могућности у мањем броју примера
  преноси поруку на матерњем језику на одређену тему

Оцена 2
ФП612
    разуме и препознаје женски род придева
    разуме и препознаје глаголе у блиском будућем времену
    разуме и препознаје глаголе у садашњем времену за исказивање жеље и могућности
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
Оцена 1
ФП611
    нису испуњени критеријуми.

Елементи оцењивања
Друга наставна тема:  
Unité 2 – Le club des décorateurs
Број часова: 10
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
По завршетку наставне теме ученик  ће бити у стању да:
        опише специфичније просторне односе и величине једноставним, везаним исказима;
        опише дневни/недељни распоред активности;
        разуме једноставан опис особа, предмета и пореди их;
        разуме и следи једноставна упутства у вези са уобичајеним ситуацијама из свакодневног живота;
        даје једноставна упутства из домена свакодневног живота и личних интересовања;
        упути једноставан предлог;
  пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему

Операционализовани исходи

Ученик ће бити у стању да:

     разуме и опише просторне односе и величине једноставним исказима
     разуме и наброји дневне  / недељне активности
     разуме једноставан опис особа, предмета и пореди их;
     разуме и даје једноставна упутства из домена свакодневног живота и личних интересовања;
     упути једноставан предлог;
  пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
Методе оцењивања
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФУ625
    разуме и наводи просторије у кући
    препознаје и именује предмете у просторији
    упоређује предмете по величини
    упоређује особе по особинама
    разуме упутства и предлоге и реагује на њих
  преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
Оцена 4
ФУ624
    разуме и наводи готово све просторије у кући уз питања наставника
    препознаје и именује готово све предмете у просторији уз питања наставника
    упоређује предмете по величини уз питања наставника
    упоређује особе по особинама уз питања наставника
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
Оцена 3
ФУ623
    разуме и наводи просторије у кући уз већу помоћ наставника
    препознаје и именује предмете у просторији уз већу помоћ наставника
    упоређује предмете по величини уз већу помоћ наставника
    упоређује особе по особинама уз већу помоћ наставника
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
Оцена 2
ФУ622
    разуме и наводи поједине просторије у кући
    разуме и наводи поједине предмете у просторији
    разуме поређење предмета и особа
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
Оцена 1
ФУ621
    нису испуњени критеријуми.
Методе оцењивања
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФП625
    мења кроз лица повратне глаголе у садашњем времену
    класификује просторије и предмете
    пореди особе и предмете
    правилно употребљава императив глагола
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
Оцена 4
ФП624
    мења кроз готово сва лица повратне глаголе у садашњем времену
    класификује просторије и предмете у већини примера
    пореди особе и предмете у већини примера
    правилно употребљава императив глагола у готово свим лицима
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
Оцена 3
ФП623
    мења кроз лица једнине повратне глаголе у садашњем времену у мањем броју примера
    класификује просторије и предмете у мањем броју примера
    пореди особе и предмете у мањем броју примера
    правилно употребљава императив глагола прве групе
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
Оцена 2
ФП622
    препознаје садашње време повратних глагола
    препознаје одређене просторије и предмете
    препознаје императив глагола прве групе
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
Оцена 1
ФП621
    нису испуњени критеријуми.

Елементи оцењивања
Трећа наставна тема:  
Unité 3 – Le club des sportifs
 Број часова: 11
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
По завршетку наставне теме ученик  ће бити у стању да:
       разуме и опише једноставне исказе који се односе на описивање интересовања, изражавање допадања и недопадања и реагује на њих;
       разуме једноставне изразе који се односе на поседовање и припадност;
       формулише једноставне исказе који се односе на поседовање и припадност;
       поставља питања на различите начине;
       разуме једноставне предлоге и одговори на њих;
       упути једноставан предлог;
        пружи одговарајући изговор или одговарајуће оправдање;
        пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
Операционализовани исходи

Ученик ће бити у стању да:
       разуме и опише једноставне исказе који се односе на описивање интересовања за спорт и реагује на њих;
       изражава допадање / недопадање одређеног спорта или активности
       разуме једноставне изразе који се односе на поседовање и припадност;
       формулише једноставне исказе који се односе на поседовање и припадност;
       поставља питања на различите начине, помоћу упитних речи и интонацијом;
       пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему

Методе оцењивања
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФУ635
    разуме исказе и наводи омиљене спортове и активности
    представља чланове своје породице
    разуме питања и поставља их на различите начине
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему

Оцена 4
ФУ634
    разуме исказе и наводи омиљене спортове и активности уз питања наставника
    представља чланове своје породице уз питања наставника
    разуме питања и поставља их на различите начине у готово свим примерима уз питања наставника
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему уз питања наставника
Оцена 3
ФУ633
    разуме исказе и наводи омиљене спортове и активности уз помоћ наставника
    представља чланове своје породице уз помоћ наставника
    разуме питања и поставља их на различите начине уз помоћ наставника
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему уз помоћ наставника
Оцена 2
ФУ632
    представља чланове своје породице уз већу помоћ наставника
    разуме и препознаје омиљене спортове уз већу помоћ наставника
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему уз већу помоћ наставника
Оцена 1
ФУ631
    нису испуњени критеријуми.
Методе оцењивања
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФП635
    разуме и употребљава исказе везане за омиљену активност
    употребљава присвојне придеве у једноставним реченицама
    поставља питања на више начина
    разуме и одговара на питања
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
Оцена 4
ФП634
    разуме и употребљава готово све фреквентне исказе везане за омиљену активност у већем броју примера
    употребљава присвојне придеве у једноставним реченицама у већем броју примера
    поставља питања на више начина у већем броју примера
    разуме и одговара на готово сва питања у већем броју примера
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему у већем броју примера
Оцена 3
ФП633
    разуме и употребљава фреквентне исказе везане за омиљену активност у мањем броју примера
    употребљава присвојне придеве у једноставним реченицама у једнини у мањем броју примера
    поставља питања интонацијом у мањем броју примера
    разуме и одговара на најједноставнија питања
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему у мањем броју примера
Оцена 2
ФП632
    разуме исказе везане за омиљену активност
    препознаје присвојне придеве
    разуме и препознаје питања интонацијом
    повезује питање и одговор
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему у најједноставнијим примерима
Оцена 1
ФП631
    нису испуњени критеријуми.

Елементи оцењивања
Четврта наставна тема:  
Unité 4 – Le club des gourmands
Број часова: 10
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
По завршетку наставне теме ученик  ће бити у стању да:
     састави списак за куповину;
     на једноставан начин затражи артикле у продавници и наручи јело и/или пиће у ресторану;
     разуме једноставне изразе који се односе на количину нечега;
     пита и саопшти колико нечега има/нема, користећи једноставна језичка средства;
     разуме планове и намере и реагује на њих;
     размени једноставне исказе у вези са својим и туђим плановима и намерама;
     говори о начинима исхране и обичајима у Француској
       пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
Операционализовани исходи

Ученик ће бити у стању да:
     састави списак за куповину;
     класификује називе за намирнице и пића
     класификује  називе за поврће и воће
     на једноставан начин говори о дневним оброцима
     разуме планове и намере и реагује на њих;
     размени једноставне исказе у вези са својим и туђим плановима и намерама;
     разуме једноставне изразе који се односе на количину нечега;
     пита и саопшти колико нечега има/нема, користећи једноставна језичка средства;
     на једноставан начин затражи артикле у продавници
     говори о начинима исхране и обичајима у Француској
       пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему

Методе оцењивања
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФУ645
     на једноставан начин говори о дневним оброцима
     разуме и говори о омиљеним намирницама на једноставан начин
     препознаје и правилно употребљава партитивни члан
     једноставним исказима тражи намирнице у продавници
     разуме и наводи своје будуће планове и намере
     преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
Оцена 4
ФУ644
     на једноставан начин говори о дневним оброцима уз питања наставника
     разуме и говори о омиљеним намирницама на једноставан начин уз питања наставника
     препознаје и правилно употребљава партитивни члан уз питања наставника
     једноставним исказима тражи намирнице у продавници уз питања наставника
     разуме и наводи своје будуће планове и намере уз питања наставника
     преноси поруку на матерњем језику на одређену тему уз питања наставника
Оцена 3
ФУ643
     на једноставан начин говори о дневним оброцима уз помоћ наставника
     разуме и говори о омиљеним намирницама на једноставан начин уз помоћ наставника
     препознаје и правилно употребљава партитивни члан уз помоћ наставника
     једноставним исказима тражи намирнице у продавници уз помоћ наставника
     разуме и наводи своје будуће планове и намере уз помоћ наставника
     преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
Оцена 2
ФУ642
    разуме и наводи једноставне реченице о омиљеној храни уз већу помоћ наставника
    разуме и говори о плановима уз већу помоћ наставника
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему уз већу помоћ наставника
Оцена 1
ФУ641
    нису испуњени критеријуми.
Методе оцењивања
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФП645
  препознаје и правилно употребљава партитивни члан
    класификује намирнице
    повезује намирнице и дневне оброке
    употребљава будуће време у једноставним реченицама
    поставља питања помоћу упитних речи
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
Оцена 4
ФП644

     препознаје и правилно употребљава партитивни члан у већем броју примера
     класификује намирнице у већем броју примера
     повезује намирнице и дневне оброке у већем броју примера
     употребљава будуће време у једноставним реченицама у већем броју примера
     поставља питања помоћу упитних речи у већем броју примера
     преноси поруку на матерњем језику на одређену тему у већем броју примера
Оцена 3
ФП643
     препознаје и правилно употребљава партитивни члан у фреквентним примерима
    класификује омиљене намирнице у мањем броју примера
    повезује намирнице и дневне оброке у мањем броју примера
    употребљава будуће време у једноставним реченицама
    поставља најједноставнија питања помоћу упитних речи у мањем броју примера
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему у мањем броју примера
Оцена 2
ФП642
    препознаје и издваја одређене намирнице
    класификује основне  намирнице
    у најједноставнијим примерима употребљава будуће време
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему у мањем броју примера
Оцена 1
ФП641
    нису испуњени критеријуми.

Елементи оцењивања
Пета наставна тема:  
Unité 5 – Le club des explorateurs
Број часова: 9
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
По завршетку наставне теме ученик  ће бити у стању да:
     разуме једноставан опис животиња
     разуме једноставне изразе који се односе на изражавање интересовања
     постави питање и одговори на исто уз образложење
     негативно одговори на питање
     размени информације у вези са догађајима у прошлости;
     опише у неколико краћих, везаних исказа догађај из прошлости;
      разуме краће текстове у којима се описују догађаји у прошлости;
     пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
Операционализовани исходи

Ученик ће бити у стању да:
     разуме једноставан опис животиња
     класификује животиње према станишту
     разуме једноставне изразе који се односе на изражавање интересовања и способности
     постави питање и одговори на исто уз образложење
     негативно одговори на питање
     употреби у реченици сложени перфекат
     размени информације у вези са догађајима у прошлости;
     опише у неколико краћих, везаних исказа догађај из прошлости;
      разуме краће текстове у којима се описују догађаји у прошлости;
     пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему

Методе оцењивања
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФУ655
    наводи и класификује животиње према станишту
    разуме и говори о интересовањима и способностима
     употребљава у једноставним реченицама сложени перфекат
     разуме и говори о догађајима из прошлости у краћим исказима
     преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
Оцена 4
ФУ654
    наводи и класификује животиње према станишту у већини примера
    разуме и говори о интересовањима и способностима у већини примера
    употребљава у једноставним реченицама сложени перфекат уз питања наставника
    разуме и говори о догађајима из прошлости у краћим исказима
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему уз питања наставника
Оцена 3
ФУ653
    наводи и класификује животиње према станишту уз помоћ наставника
    разуме и говори о интересовањима и способностима уз помоћ наставника
     употребљава у једноставним реченицама сложени перфекат
    разуме и говори о догађајима из прошлости у краћим исказима
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему уз помоћ наставника
Оцена 2
ФУ652
    препознаје одређене животиње уз већу помоћ наставника
    допуњује и повезује примере са сложеним перфектом
    наводи догађај из прошлости уз већу помоћ наставника
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему уз већу помоћ наставника
Оцена 1
ФУ651
    нису испуњени критеријуми.
Методе оцењивања
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФП655
    разуме и повезује питања и одговоре на тему интересовања
    мења кроз лица глаголе у сложеном перфекту
    наводи догађаје из прошлости у једноставним исказима
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
Оцена 4
ФП654
    разуме и повезује питања и одговоре на тему интересовања у већем броју примера
    мења кроз лица готово све наведене глаголе у сложеном перфекту у већем броју примера
    наводи догађаје из прошлости у једноставним исказима у већем броју примера
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему у већем броју примера
Оцена 3
ФП653
    разуме и повезује питања и одговоре на тему интересовања у мањем броју примера
    мења кроз лица правилне глаголе у сложеном перфекту у мањем броју примера
    наводи догађај из прошлости уз глаголе прве групе у мањем броју примера
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему у мањем броју примера
Оцена 2
ФП652
    разуме и повезује питања и одговоре на тему интересовања у најједноставнијим примерима
    мења кроз лица једнине глаголе у сложеном перфекту у најједноставнијим примерима
    наводи догађај из прошлости у првом лицу
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему у најједноставнијим примерима
Оцена 1
ФП651
    нису испуњени критеријуми.


Елементи оцењивања
Шеста наставна тема:  
Unité 6 – Le club des voyageurs
Број часова: 8
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
По завршетку наставне теме ученик  ће бити у стању да:
     разуме и говори о превозним средствима
     разуме честитку и одговори на њу;
     упути пригодну честитку;
     разуме једноставна обавештења о метеоролошком и хронолошком времену и реагује на њих тражи и даје кратка и једноставна обавештења о метеоролошком  времену.
     разуме свакодневне изразе у вези са потребама, осетима и осећањима и реагује на њих;
     изрази основне потребе, осете и осећања користећи једноставна језичка средства;
     пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему


Операционализовани исходи

Ученик ће бити у стању да:
     разуме и говори о превозним средствима
     разуме честитку и одговори на њу;
     упути пригодну честитку;
     разуме једноставна обавештења о метеоролошком и хронолошком времену и реагује на њих тражи и даје кратка и једноставна обавештења о метеоролошком  времену.
     разуме свакодневне изразе у вези са потребама, осетима и осећањима и реагује на њих;
     изрази основне потребе, осете и осећања користећи једноставна језичка средства;
     пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему



Методе оцењивања
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФУ665
    разуме и говори о превозним средствима
    разуме и упућује честитке
    разуме једноставне исказе о метеоролошком и хронолошком времену
    разуме и одговара на питања о потребама и осетима
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
Оцена 4
ФУ664
    разуме и говори о превозним средствима уз питања наставника
    разуме и упућује честитке уз питања наставника
    разуме једноставне исказе о метеоролошком и хронолошком времену уз питања наставника
    разуме и одговара на питања о потребама и осетима  уз питања наставника
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему уз питања наставника
Оцена 3
ФУ663
    разуме и говори о одређеним превозним средствима уз помоћ наставника
    разуме и упућује честитке уз помоћ наставника
    разуме најједноставније исказе о метеоролошком и хронолошком времену уз помоћ наставника
    разуме и одговара на питања о потребама и осетима  уз помоћ наставника
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему уз помоћ наставника
Оцена 2
ФУ662
    разликује и повезује примере реченица на тему превозних средстава уз већу помоћ наставника
    разуме и упућује честитку уз већу помоћ наставника
    препознаје одређене осете и потребе уз помоћ наставника уз већу помоћ наставника
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему уз већу помоћ наставника
Оцена 1
ФУ661
    нису испуњени критеријуми.
Методе оцењивања
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)

Критеријум оцењивања
Оцена 5
ФП665
    повезује примере на тему превозних средстава
    мења кроз лица глаголе у презенту и сложеном перфекту
    повезује и допуњује примере на тему осета
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
Оцена 4
ФП664
    повезује примере на тему превозних средстава у већем броју примера
    мења кроз готово сва лица глаголе у презенту и сложеном перфекту  у већем броју примера
    повезује и допуњује примере на тему осета у већем броју примера
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
Оцена 3
ФП663
    повезује примере на тему одређених превозних средстава у мањем броју примера
    мења кроз лица глаголе у презенту и сложеном перфекту у мањем броју примера
    повезује и допуњује примере на тему осета у мањем броју примера
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему у мањем броју примера
Оцена 2
ФП662
    повезује примере на тему фреквентних превозних средстава у најједноставнијим примерима
    мења кроз лица једнине глаголе у презенту и сложеном перфекту у најједноставнијим примерима
    повезује и допуњује фреквентне примере на тему осета у најједноставнијим примерима
    преноси поруку на матерњем језику на одређену тему у најједноставнијим примерима
Оцена 1
ФП661
    нису испуњени критеријуми.





















Критеријуми за оцењивање презентације
Методе оцењивања
Презентација
Критеријуми оцењивања
Презентација
( електронска форма, плакат, паноа...)
Максималан број бодова






Оцена 5 –4,5-5 бодова
Оцена 4 – 3,5-4 бода
Оцена 3 – 2,5 -3 бода
Оцена 2 – 1,5 -2 бода
Оцена 1 – 0 -1 бод
Презентација је оригинална
5
Тачност текста је одговарајућ
5
Одабир слика је у складу са презентацијом
5
Оригиналност слика
5
Мултимедијалност
5
Интерактивност
5
Начин излагања (довољно јасно, гласно, правилно)
5
Реакција слушалаца : са пажњом прате презентацију, укључују се питањима и коментарима
5
Садржај : обухваћени су сви важни делови садржаја, след излагања је логичан
5



Нема коментара:

Постави коментар