ОШ „ Академик Миленко Шушић“ у Гучи
Критеријуми оцењивања за
6. разред
Изглед табеле и њене елементе осмислила колегиница Наталија Топаловић
Критеријуми оцењивања
за предмет ФРАНЦУСКИ ЈЕЗИК
Шести разред
Елементи оцењивања
|
Прва наставна тема:
Unité 1 – Le club des lookés
Број часова: 12
|
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
|
По завршетку наставне теме ученик ће бити у стању да:
–
поздрави и
отпоздрави, представи себе и другог користећи једноставна језичка средства;
–
постави и
одговори на једноставна питања личне природе;
–
размени једноставне исказе у вези са својим и туђим плановима и
намерама;
–
саопшти шта он/она или неко други планира, намерава;
– изрази основне жеље користећи једноставна језичка
средства.
– пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Операционализовани
исходи
|
Ученик
ће бити у стању да:
–
поздрави млађу и старију
особу користећи једноставна језичка средства;
–
представи себе и другог користећи једноставна језичка средства;
–
постави и
одговори на једноставна питања личне природе;
–
опише одевне
предмете и аксесоаре
–
изрази
допадање / недопадање на тему одевних предмета и аксесоара
–
саопшти шта он/она или неко други планира, намерава;
–
изрази основне жеље, користећи једноставна језичка средства.
–
разуме
и одговори на јасно постављена питања личне природе
– пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Методе оцењивања
|
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФУ615
|
–
представља се
–
одговара на питања личне
природе
–
описује одевне
предмете и аксесоаре
–
изрази
допадање / недопадање на тему одевних предмета и аксесоара
–
саопшти шта он/она или неко други планира, намерава;
– преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФУ614
|
–
представља се уз
питања наставника
–
одговара на питања личне
природе уз питања наставника
–
описује одевне
предмете и аксесоаре уз питања наставника
–
изрази
допадање / недопадање на тему одевних предмета и аксесоара уз питања наставника
–
саопшти шта
он/она или неко други планира, намерава; уз
питања наставника
– преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 3
ФУ613
|
–
представља се уз помоћ наставника
–
одговара на питања личне
природе уз помоћ наставника
–
описује одевне
предмете и аксесоаре уз помоћ наставника
–
изрази
допадање / недопадање на тему одевних предмета и аксесоара уз помоћ наставника
–
саопшти шта
он/она или неко други планира, намерава; уз помоћ
наставника
– преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 2
ФУ612
|
–
ученик се представља уз већу помоћ
наставника
–
изражава допадање /
недопадање на тему одевних предмета и аксесоара уз већу помоћ наставника
–
саопштава у
најједноставнијим исказима шта планира уз већу помоћ наставника
– преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 1
ФУ611
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
Методе оцењивања
|
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФП615
|
–
разуме и одговара на
питања на тему допадања / недопадања
–
правилно употребљава
женски род и множину придева
–
мења кроз лица глаголе у
блиском будућем времену
–
мења кроз лица глаголе у
садашњем времену за исказивање жеље и могућности
– преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФП614
|
–
разуме и одговара готово на
сва питања на тему допадања / недопадања у већем броју примера
–
правилно употребљава
женски род и множину придева у већем броју примера
–
мења кроз готово сва лица
глаголе у блиском будућем времену у већем броју примера
–
мења кроз готово сва лица
глаголе у садашњем времену за исказивање жеље и могућности у већем броју
примера
– преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 3
ФП613
|
–
одговара на поједина питања
на тему допадања / недопадања у мањем броју примера
–
правилно употребљава
женски род и множину фреквентних придева у мањем броју примера
–
мења кроз лица једнине глаголе
у блиском будућем времену у мањем броју примера
–
мења кроз лица једнине глаголе у садашњем времену за исказивање
жеље и могућности у мањем броју примера
– преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 2
ФП612
|
–
разуме и препознаје
женски род придева
–
разуме и препознаје
глаголе у блиском будућем времену
–
разуме и препознаје
глаголе у садашњем времену за исказивање жеље и могућности
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 1
ФП611
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
|
|
Елементи оцењивања
|
Друга наставна тема:
Unité 2 – Le club des décorateurs
Број часова: 10
|
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
|
По завршетку наставне теме ученик ће бити у стању да:
–
опише специфичније просторне односе и величине једноставним, везаним
исказима;
–
опише дневни/недељни распоред активности;
–
разуме једноставан опис особа, предмета и пореди их;
–
разуме и следи једноставна упутства у вези са уобичајеним ситуацијама из свакодневног живота;
–
даје једноставна упутства из домена свакодневног живота и личних
интересовања;
–
упути једноставан предлог;
– пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Операционализовани
исходи
|
Ученик
ће бити у стању да:
–
разуме и опише просторне односе
и величине једноставним исказима
–
разуме и
наброји дневне / недељне активности
–
разуме једноставан опис особа, предмета и пореди их;
–
разуме и даје једноставна упутства из домена свакодневног живота и
личних интересовања;
–
упути једноставан предлог;
– пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Методе оцењивања
|
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФУ625
|
–
разуме и наводи
просторије у кући
–
препознаје и именује
предмете у просторији
–
упоређује предмете по
величини
–
упоређује особе по
особинама
–
разуме упутства и
предлоге и реагује на њих
– преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФУ624
|
–
разуме и наводи готово
све просторије у кући уз питања наставника
–
препознаје и именује
готово све предмете у просторији уз питања наставника
–
упоређује предмете по
величини уз питања наставника
–
упоређује особе по
особинама уз питања наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 3
ФУ623
|
–
разуме и наводи
просторије у кући уз већу помоћ наставника
–
препознаје и именује
предмете у просторији уз већу помоћ наставника
–
упоређује предмете по
величини уз већу помоћ наставника
–
упоређује особе по
особинама уз већу помоћ наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 2
ФУ622
|
–
разуме и наводи поједине
просторије у кући
–
разуме и наводи поједине
предмете у просторији
–
разуме поређење предмета
и особа
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 1
ФУ621
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
Методе оцењивања
|
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФП625
|
–
мења кроз лица повратне
глаголе у садашњем времену
–
класификује просторије и
предмете
–
пореди особе и предмете
–
правилно употребљава
императив глагола
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФП624
|
–
мења кроз готово сва лица
повратне глаголе у садашњем времену
–
класификује просторије и
предмете у већини примера
–
пореди особе и предмете у
већини примера
–
правилно употребљава
императив глагола у готово свим лицима
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 3
ФП623
|
–
мења кроз лица једнине
повратне глаголе у садашњем времену у мањем броју примера
–
класификује просторије и
предмете у мањем броју примера
–
пореди особе и предмете у
мањем броју примера
–
правилно употребљава
императив глагола прве групе
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 2
ФП622
|
–
препознаје садашње време
повратних глагола
–
препознаје одређене
просторије и предмете
–
препознаје императив
глагола прве групе
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 1
ФП621
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
|
|
Елементи оцењивања
|
Трећа наставна тема:
Unité
3 – Le club des sportifs
Број часова: 11
|
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
|
По завршетку наставне теме ученик ће бити у стању да:
–
разуме и опише једноставне исказе који се односе на описивање
интересовања, изражавање допадања и недопадања и реагује на њих;
–
разуме једноставне изразе који се односе на поседовање и припадност;
–
формулише једноставне исказе који се односе на поседовање и
припадност;
– поставља питања на различите начине;
–
разуме једноставне предлоге и одговори на њих;
–
упути једноставан предлог;
–
пружи одговарајући изговор или одговарајуће оправдање;
–
пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Операционализовани
исходи
|
Ученик
ће бити у стању да:
–
разуме и опише једноставне исказе који се односе на описивање
интересовања за спорт и реагује на њих;
–
изражава допадање / недопадање одређеног спорта или активности
–
разуме једноставне изразе који се односе на поседовање и припадност;
–
формулише једноставне исказе који се односе на поседовање и
припадност;
– поставља питања на различите начине, помоћу упитних
речи и интонацијом;
– пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Методе оцењивања
|
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФУ635
|
–
разуме исказе и наводи
омиљене спортове и активности
–
представља чланове своје
породице
–
разуме питања и поставља
их на различите начине
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФУ634
|
–
разуме исказе и наводи
омиљене спортове и активности уз питања наставника
–
представља чланове своје
породице уз питања наставника
–
разуме питања и поставља
их на различите начине у готово свим примерима уз питања наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз
питања наставника
|
Оцена 3
ФУ633
|
–
разуме исказе и наводи
омиљене спортове и активности уз помоћ наставника
–
представља чланове своје
породице уз помоћ наставника
–
разуме питања и поставља
их на различите начине уз помоћ наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз
помоћ наставника
|
Оцена 2
ФУ632
|
–
представља чланове своје
породице уз већу помоћ
наставника
–
разуме и препознаје
омиљене спортове уз већу помоћ наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз већу
помоћ наставника
|
Оцена 1
ФУ631
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
Методе оцењивања
|
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФП635
|
–
разуме и употребљава
исказе везане за омиљену активност
–
употребљава присвојне
придеве у једноставним реченицама
–
поставља питања на више
начина
–
разуме и одговара на
питања
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФП634
|
–
разуме и употребљава
готово све фреквентне исказе везане за омиљену активност у већем броју
примера
–
употребљава присвојне
придеве у једноставним реченицама у већем броју примера
–
поставља питања на више
начина у већем броју примера
–
разуме и одговара на готово
сва питања у већем броју примера
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у већем
броју примера
|
Оцена 3
ФП633
|
–
разуме и употребљава фреквентне
исказе везане за омиљену активност у мањем броју примера
–
употребљава присвојне
придеве у једноставним реченицама у једнини у мањем броју примера
–
поставља питања интонацијом
у мањем броју примера
–
разуме и одговара на најједноставнија
питања
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у мањем
броју примера
|
Оцена 2
ФП632
|
–
разуме исказе везане за
омиљену активност
–
препознаје присвојне
придеве
–
разуме и препознаје
питања интонацијом
–
повезује питање и одговор
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у најједноставнијим примерима
|
Оцена 1
ФП631
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
|
|
Елементи оцењивања
|
Четврта наставна тема:
Unité 4 – Le club des gourmands
Број часова: 10
|
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
|
По завршетку наставне теме ученик ће бити у стању да:
–
састави списак за куповину;
–
на једноставан начин затражи артикле у продавници и наручи јело и/или
пиће у ресторану;
–
разуме једноставне изразе који се односе на количину нечега;
–
пита и саопшти колико нечега има/нема, користећи једноставна језичка
средства;
–
разуме планове и намере и реагује на њих;
–
размени једноставне исказе у вези са својим и туђим плановима и
намерама;
–
говори о начинима исхране и обичајима у Француској
– пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Операционализовани
исходи
|
Ученик
ће бити у стању да:
–
састави списак за куповину;
–
класификује називе за намирнице и пића
–
класификује називе за поврће и
воће
–
на једноставан начин говори о дневним оброцима
–
разуме планове и намере и реагује на њих;
–
размени једноставне исказе у вези са својим и туђим плановима и
намерама;
–
разуме једноставне изразе који се односе на количину нечега;
–
пита и саопшти колико нечега има/нема, користећи једноставна језичка
средства;
–
на једноставан начин затражи артикле у продавници
–
говори о начинима исхране и обичајима у Француској
– пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Методе оцењивања
|
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФУ645
|
– на једноставан начин говори о дневним оброцима
–
разуме и
говори о омиљеним намирницама на једноставан начин
–
препознаје и
правилно употребљава партитивни члан
–
једноставним
исказима тражи намирнице у продавници
–
разуме и наводи
своје будуће планове и намере
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФУ644
|
– на једноставан начин говори о дневним оброцима уз
питања наставника
– разуме и говори о омиљеним намирницама на
једноставан начин уз питања наставника
– препознаје и правилно употребљава партитивни члан уз
питања наставника
– једноставним исказима тражи намирнице у продавници
уз питања наставника
– разуме и наводи своје будуће планове и намере уз
питања наставника
– преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
уз питања наставника
|
Оцена 3
ФУ643
|
– на једноставан начин говори о дневним оброцима уз
помоћ наставника
– разуме и говори о омиљеним намирницама на
једноставан начин уз помоћ наставника
–
препознаје и
правилно употребљава партитивни члан уз помоћ наставника
– једноставним исказима тражи намирнице у продавници
уз помоћ наставника
– разуме и наводи своје будуће планове и намере уз
помоћ наставника
– преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 2
ФУ642
|
–
разуме и наводи
једноставне реченице о омиљеној храни уз већу помоћ
наставника
–
разуме и говори о
плановима уз већу помоћ наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз већу
помоћ наставника
|
Оцена 1
ФУ641
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
Методе оцењивања
|
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФП645
|
– препознаје и правилно употребљава партитивни члан
–
класификује намирнице
–
повезује намирнице и
дневне оброке
–
употребљава будуће време
у једноставним реченицама
–
поставља питања помоћу
упитних речи
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФП644
|
–
препознаје и
правилно употребљава партитивни члан у већем броју примера
–
класификује намирнице у већем броју примера
–
повезује намирнице и
дневне оброке у већем броју
примера
–
употребљава будуће време
у једноставним реченицама у већем броју
примера
–
поставља питања помоћу
упитних речи у већем броју примера
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у већем броју примера
|
Оцена 3
ФП643
|
–
препознаје и
правилно употребљава партитивни члан у фреквентним примерима
–
класификује омиљене
намирнице у мањем броју примера
–
повезује намирнице и
дневне оброке у мањем броју примера
–
употребљава будуће време
у једноставним реченицама
–
поставља најједноставнија
питања помоћу упитних речи у мањем броју примера
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у мањем
броју примера
|
Оцена 2
ФП642
|
–
препознаје и издваја
одређене намирнице
–
класификује основне намирнице
–
у најједноставнијим
примерима употребљава будуће време
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у мањем
броју примера
|
Оцена 1
ФП641
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
|
|
Елементи оцењивања
|
Пета наставна тема:
Unité
5 – Le club des explorateurs
Број часова: 9
|
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
|
По завршетку наставне теме ученик ће бити у стању да:
–
разуме једноставан опис животиња
–
разуме једноставне изразе који се односе на изражавање интересовања
– постави питање и одговори на исто уз образложење
– негативно одговори на питање
– размени информације у вези са догађајима у
прошлости;
– опише у неколико краћих, везаних исказа догађај из
прошлости;
– разуме краће
текстове у којима се описују догађаји у прошлости;
– пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Операционализовани
исходи
|
Ученик
ће бити у стању да:
–
разуме једноставан опис животиња
–
класификује животиње
према станишту
–
разуме једноставне изразе који се односе на изражавање интересовања и
способности
– постави питање и одговори на исто уз образложење
– негативно одговори на питање
– употреби у реченици сложени перфекат
– размени информације у вези са догађајима у
прошлости;
– опише у неколико краћих, везаних исказа догађај из
прошлости;
–
разуме краће текстове у којима се описују
догађаји у прошлости;
–
пренесе поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Методе оцењивања
|
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФУ655
|
–
наводи и класификује
животиње према станишту
–
разуме и говори о
интересовањима и способностима
–
употребљава у једноставним реченицама сложени перфекат
–
разуме и говори о догађајима из прошлости у краћим исказима
–
преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФУ654
|
–
наводи и класификује
животиње према станишту у већини примера
–
разуме и говори о
интересовањима и способностима у већини примера
–
употребљава у једноставним реченицама сложени перфекат уз питања
наставника
–
разуме и
говори о догађајима из прошлости у краћим исказима
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз питања наставника
|
Оцена 3
ФУ653
|
–
наводи и класификује
животиње према станишту уз помоћ наставника
–
разуме и говори о
интересовањима и способностима уз помоћ наставника
–
употребљава у једноставним реченицама сложени перфекат
–
разуме и
говори о догађајима из прошлости у краћим исказима
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз
помоћ наставника
|
Оцена 2
ФУ652
|
–
препознаје одређене
животиње уз већу помоћ наставника
–
допуњује и повезује
примере са сложеним перфектом
–
наводи догађај из
прошлости уз већу помоћ наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз већу помоћ наставника
|
Оцена 1
ФУ651
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
Методе оцењивања
|
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФП655
|
–
разуме и повезује питања
и одговоре на тему интересовања
–
мења кроз лица глаголе у
сложеном перфекту
–
наводи догађаје из
прошлости у једноставним исказима
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФП654
|
–
разуме и повезује питања
и одговоре на тему интересовања у већем броју примера
–
мења кроз лица готово све
наведене глаголе у сложеном перфекту у већем броју примера
–
наводи догађаје из
прошлости у једноставним исказима у већем броју примера
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у већем
броју примера
|
Оцена 3
ФП653
|
–
разуме и повезује питања
и одговоре на тему интересовања у мањем броју примера
–
мења кроз лица правилне
глаголе у сложеном перфекту у мањем броју примера
–
наводи догађај из
прошлости уз глаголе прве групе у мањем броју примера
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у мањем
броју примера
|
Оцена 2
ФП652
|
–
разуме и повезује питања
и одговоре на тему интересовања у најједноставнијим примерима
–
мења кроз лица једнине
глаголе у сложеном перфекту у најједноставнијим примерима
–
наводи догађај из
прошлости у првом лицу
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у
најједноставнијим примерима
|
Оцена 1
ФП651
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
|
|
Елементи оцењивања
|
Шеста наставна тема:
Unité
6 – Le club des voyageurs
Број часова: 8
|
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
|
По завршетку наставне теме ученик ће бити у стању да:
–
разуме и говори о превозним средствима
–
разуме честитку и одговори на њу;
–
упути пригодну честитку;
–
разуме једноставна обавештења о метеоролошком и хронолошком времену и
реагује на њих тражи и даје кратка и једноставна обавештења о
метеоролошком времену.
–
разуме свакодневне изразе у вези са потребама, осетима и осећањима и
реагује на њих;
–
изрази основне потребе, осете и осећања користећи једноставна језичка
средства;
–
пренесе поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Операционализовани
исходи
|
Ученик
ће бити у стању да:
–
разуме и говори о превозним средствима
–
разуме честитку и одговори на њу;
–
упути пригодну честитку;
–
разуме једноставна обавештења о метеоролошком и хронолошком времену и
реагује на њих тражи и даје кратка и једноставна обавештења о
метеоролошком времену.
–
разуме свакодневне изразе у вези са потребама, осетима и осећањима и
реагује на њих;
–
изрази основне потребе, осете и осећања користећи једноставна језичка
средства;
–
пренесе поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Методе оцењивања
|
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФУ665
|
–
разуме и говори о
превозним средствима
–
разуме и упућује честитке
–
разуме једноставне исказе
о метеоролошком и хронолошком времену
–
разуме и одговара на
питања о потребама и осетима
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФУ664
|
–
разуме и говори о
превозним средствима уз питања наставника
–
разуме и упућује честитке
уз питања наставника
–
разуме једноставне исказе
о метеоролошком и хронолошком времену уз питања наставника
–
разуме и одговара на
питања о потребама и осетима уз питања
наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз
питања наставника
|
Оцена 3
ФУ663
|
–
разуме и говори о
одређеним превозним средствима уз помоћ наставника
–
разуме и упућује честитке
уз помоћ наставника
–
разуме најједноставније
исказе о метеоролошком и хронолошком времену уз помоћ наставника
–
разуме и одговара на
питања о потребама и осетима уз помоћ
наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз
помоћ наставника
|
Оцена 2
ФУ662
|
–
разликује и повезује
примере реченица на тему превозних средстава уз већу помоћ
наставника
–
разуме и упућује честитку
уз већу помоћ наставника
–
препознаје одређене осете
и потребе уз помоћ наставника уз већу помоћ наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз већу
помоћ наставника
|
Оцена 1
ФУ661
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
Методе оцењивања
|
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФП665
|
–
повезује примере на тему
превозних средстава
–
мења кроз лица глаголе у
презенту и сложеном перфекту
–
повезује и допуњује
примере на тему осета
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФП664
|
–
повезује примере на тему
превозних средстава у већем броју примера
–
мења кроз готово сва лица
глаголе у презенту и сложеном перфекту
у већем броју примера
–
повезује и допуњује
примере на тему осета у већем броју примера
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 3
ФП663
|
–
повезује примере на тему одређених
превозних средстава у мањем броју примера
–
мења кроз лица глаголе у
презенту и сложеном перфекту у мањем броју примера
–
повезује и допуњује
примере на тему осета у мањем броју примера
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у мањем
броју примера
|
Оцена 2
ФП662
|
–
повезује примере на тему фреквентних
превозних средстава у најједноставнијим примерима
–
мења кроз лица једнине глаголе
у презенту и сложеном перфекту у најједноставнијим примерима
–
повезује и допуњује фреквентне
примере на тему осета у најједноставнијим примерима
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у
најједноставнијим примерима
|
Оцена 1
ФП661
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
|
Критеријуми за
оцењивање презентације
Методе оцењивања
|
Презентација
|
||
Критеријуми оцењивања
|
Презентација
( електронска форма, плакат, паноа...)
|
Максималан број бодова
|
Оцена 5 –4,5-5 бодова
Оцена 4 – 3,5-4 бода
Оцена 3 – 2,5 -3 бода
Оцена 2 – 1,5 -2 бода
Оцена 1 – 0 -1 бод
|
Презентација је оригинална
|
5
|
||
Тачност текста је одговарајућ
|
5
|
||
Одабир слика је у складу са презентацијом
|
5
|
||
Оригиналност слика
|
5
|
||
Мултимедијалност
|
5
|
||
Интерактивност
|
5
|
||
Начин излагања (довољно јасно, гласно, правилно)
|
5
|
||
Реакција слушалаца : са пажњом прате презентацију, укључују се питањима
и коментарима
|
5
|
||
Садржај : обухваћени су сви важни делови садржаја, след
излагања је логичан
|
5
|
Нема коментара:
Постави коментар