ОШ „ Академик Миленко Шушић“ у Гучи
Критеријуми оцењивања
за
5. разред
Марија
Јакшић – Маrie Soleil
Изглед табеле и њене елементе осмислила колегиница Наталија Топаловић
Изглед табеле и њене елементе осмислила колегиница Наталија Топаловић
Критеријуми оцењивања
за предмет ФРАНЦУСКИ ЈЕЗИК
Пети
разред
Елементи оцењивања
|
Прва наставна тема:
Le club de ma classe - Ученички клуб
Број часова: 12
|
Очекивани исходи
који ће се
оцењивати (општи)
|
По
завршетку наставне теме ученик ће бити
у стању да:
– поздрави и отпоздрави, примењујући најједноставнија језичка средства
– представи себе и другог
– разуме јасно постављена једноставна питања личне
природе и одговара на њих
– пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Операционализовани
исходи
|
Ученик
ће бити у стању да:
–
правилно
изговара слова француског алфабета
–
поздрави
млађу и старију особу
–
представи
себе и другог
–
пружи
информацију о старости
–
наведе
омиљене основне боје
–
говори
о особинама друге особе или себе користећи глагол „être“
–
разуме
и одговори на јасно постављена питања личне природе
– пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Методе оцењивања
|
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФУ515
|
–
изговара слова француског
алфабета
–
поздравља другу особу
–
представља се
–
представља другог
–
одговара на питања личне
природе
– преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФУ514
|
–
изговара слова француског
алфабета
–
поздравља другу особу уз
питања наставника
–
представља се уз питања наставника
–
представља другог уз
питања наставника
–
разуме и одговара на
питања личне природе уз питања наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз
питања наставника
|
Оцена 3
ФУ513
|
–
изговара слова француског
алфабета уз помоћ наставника
–
поздравља другу особу уз
помоћ наставника
–
представља се користећи
једноставне реченице
–
представља другог уз
помоћ наставника
–
разуме и одговара на
питања личне природе уз помоћ наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз
помоћ наставника
|
Оцена 2
ФУ512
|
–
ученик се поздравља и
представља уз већу помоћ
наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз већу
помоћ наставника
|
Оцена 1
ФУ511
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
Методе оцењивања
|
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФП515
|
–
представља себе и друге
–
одговара на питања личне
природе
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФП514
|
–
представља себе и друге у
већем броју примера
–
одговара на питања личне
природе у већем броју примера
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у већем
броју примера
|
Оцена 3
ФП513
|
–
попуњава табеле са личним
подацима у мањем броју примера
–
представља себе и друге
користећи најједноставније изразе
–
разуме и одговара на учестала
питања личне природе у мањем броју примера
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у мањем
броју примера
|
Оцена 2
ФП512
|
–
записује слова француског
алфабета
–
повезује појмове на тему
поздрављања
–
попуњава табеле са личним
подацима у мањој мери
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у најједноставнијим реченицама
|
Оцена 1
ФП511
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
|
|
Елементи оцењивања
|
Друга наставна тема:
Le club des artistes - Уметнички
клуб
Број часова: 13
|
Очекивани исходи
који ће се
оцењивати (општи)
|
По
завршетку наставне теме ученик ће бити
у стању да:
– разуме једноставан
опис живих бића, предмета,
– опише жива бића, предмете једноставним језичким
средствима
– представи себе и другог
– разуме јасно постављена једноставна питања личне природе
и одговара на њих
– разуме једноставне исказе за изражавање
допадања/недопадања, слагања/неслагања и реагује на њих;
– тражи мишљење и изражава
допадање/недопадање једноставним језичким средствима;
– пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Операционализовани
исходи
|
Ученик
ће бити у стању да:
– препозна и именује предмете школског прибора
– представи себе говорећи о годинама старости и
датуму рођења;
– тражи и пружи основне
информације у вези са годинама
старости;
– представи другог говорећи о годинама старости и
датуму рођења;
– разуме јасно постављена једноставна питања на тему
година рођења и одговара на њих;
– разуме једноставне исказе за изражавање
допадања/недопадања, слагања/неслагања и реагује на њих;
– тражи мишљење и изражава допадање/недопадање једноставним
језичким средствима;
– пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Методе оцењивања
|
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФУ525
|
–
именује предмете школског
прибора које поседује
–
тражи информацију и
поставља питања личне природе
–
одговара на питања у
вези годинама старости
–
изражава допадање /
недопадање
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФУ524
|
–
наводи предмете школског
прибора које поседује уз питања наставника
–
тражи информацију и
поставља питања личне природе уз питања наставника
–
одговара на питања у вези
са годинама старости уз питања наставника
–
изражава допадање /
недопадање уз фреквентне фразе
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз
питања наставника
|
Оцена 3
ФУ523
|
–
именује предмете
једноставним средствима
–
представља себе и другог
једноставним језичким средствимаа
–
разуме и пружа основне
информације у вези са годинама старости уз помоћ наставника
–
једноставним средствима
изражава допадање / недопадање уз помоћ наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз
помоћ наставника
|
Оцена 2
ФУ522
|
–
именује поједине предмете
уз већу помоћ наставника
–
саопштава своје године уз
помоћ наставника
–
изражава допадање /
недопадање најједноставнијим језичким средствима уз помоћ наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз
помоћ наставника
|
Оцена 1
ФУ521
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
Методе оцењивања
|
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФП525
|
–
представља себе и друге
–
одговара на питања у вези
са годинама старости
–
изражава допадање /
недопадање
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФП524
|
–
представља себе и друге у
већем броју примера
–
одговара на готово сва
питања у вези са годинама старости у већем броју примера
–
изражава допадање /
недопадање у већем броју примера
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у већем
броју примера
|
Оцена 3
ФП523
|
–
представља себе и друге
користећи најједноставније изразе
–
разуме и одговара на учестала
питања личне природе у мањем броју примера
–
изражава допадање /
недопадање наводећи мали број примера
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у мањем броју примера
|
Оцена 2
ФП522
|
–
повезује појмове на тему представљања
–
наводи своје године
старости
–
препознаје лексику
допадања / недопадања
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у најједноставнијим примерима
|
Оцена 1
ФП521
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
|
|
Елементи оцењивања
|
Трећа наставна тема:
Le club des lecteurs - Читалачки
клуб
Број часова: 12
|
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
|
По завршетку наставне теме ученик
ће бити у стању да:
– разуме и именује просторије у школи
– разуме и именује предмете у учионици
–
наведе школске предмете
– разуме
једноставна обавештења о хронолошком времену и реагује на њих
–
каже тачно хронолошко
време
–
постави питање о
хронолошком времену
- разуме једноставне исказе којима се изражава
припадање / неприпадање, поседовање / непоседовање и реагује на њих;
- наводи једноставне исказе којима се изражава
припадање / неприпадање, поседовање / непоседовање;
–
разуме и реагује на
налоге и упутства на часу
– пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Операционализовани
исходи
|
Ученик ће бити у стању да:
– разуме и именује просторије у школи
– разуме и именује предмете у учионици
–
наведе школске предмете
– разуме једноставна обавештења о хронолошком времену
и реагује на њих
–
каже тачно хронолошко
време
–
постави питање о
хронолошком времену
- разуме једноставне исказе којима се изражава
припадање / неприпадање, поседовање / непоседовање и реагује на њих;
- наводи једноставне исказе којима се изражава
припадање / неприпадање, поседовање / непоседовање;
–
разуме и реагује на
налоге и упутства на часу
– пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Методе оцењивања
|
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФУ535
|
– разуме и именује просторије у школи
– разуме и именује предмете у учионици
–
говори тачно хронолошко
време
- наводи једноставне исказе којима се изражава
припадање / неприпадање, поседовање / непоседовање;
– преноси поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФУ534
|
– разуме и именује просторије у школи уз питања
наставника
– разуме и именује предмете у учионици уз питања
наставника
–
говори тачно хронолошко
време уз питања наставника
- наводи једноставне исказе којима се изражава
припадање / неприпадање, поседовање / непоседовање уз питања наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз питања наставника
|
Оцена 3
ФУ533
|
– разуме и именује просторије у школи уз помоћ
наставника
– разуме и именује предмете у учионици уз помоћ
наставника
–
говори тачно хронолошко
време уз помоћ наставника
- наводи једноставне исказе којима се изражава
припадање / неприпадање, поседовање / непоседовање; уз помоћ наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 2
ФУ532
|
– препознаје просторије у школи
– препознаје предмете у учионици
–
говори тачно хронолошко
време уз већу помоћ наставника
- наводи најједноставне исказе којима се изражава
припадање / неприпадање, поседовање / непоседовање;
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 1
ФУ531
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
Методе оцењивања
|
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФП535
|
–
разуме и
повезује примере са употребљеном лексиком за
школске просторије и предмете у учионици
–
представља своју породицу
уз изражавање припадања
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФП534
|
–
разуме и повезује примере са употребљеном лексиком за школске просторије и
предмете у учионици у већем броју примера
–
представља своју породицу
уз изражавање припадања у већем броју примера
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у већем
броју примера
|
Оцена 3
ФП533
|
–
разуме и повезује примере са употребљеном лексиком на тему појединих школских
просторија и предмета у учионици уз помоћ наставника у мањем броју примера
–
представља своју породицу
уз изражавање припадања у једноставним исказима уз помоћ наставника у мањем
броју примера
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у мањем
броју примера
|
Оцена 2
ФП532
|
–
разуме и препознаје називе за
школске просторије и предмете у учионици у најједноставнијим примерима
–
разуме питања о
представљању чланова породице у најједноставнијим примерима
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у
најједноставнијим примерима
|
Оцена 1
ФП531
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
|
|
Елементи оцењивања
|
Четврта наставна тема:
Le club des athlètes - Спортски
клуб
Број часова: 10
|
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
|
По завршетку наставне теме ученик
ће бити у стању да:
–
разуме
једноставан опис живих бића, предмета,
места и појава,
–
опише жива
бића, предмете и места и појаве једноставним језичким средствима
–
представи себе
и другог;
–
разуме јасно
постављена једноставна питања личне природе и одговара на њих;
– разуме позив и
реагује на њега;
– упути позив на заједничку активност;
–
пренесе поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Операционализовани
исходи
|
Ученик
ће бити у стању да:
– разуме опис друга / другарица
– опише друга / другарицу
– разуме
реченице у вези са представљањем породице
– представи своју породицу
–
разуме јасно
постављена једноставна питања личне природе и одговара на њих;
– говори о планираним активностима
– опише и планира уобичајене и тренутнe активности
кратким једноставним језичким средствима
– разуме позив и реагује на њега
–
упути позив
на заједничку активност
– пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Методе оцењивања
|
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФУ545
|
–
разуме и описује друга /
другарицу
–
представља све чланове
породице
–
разуме реченице и говори
о својим активностима и плановима
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФУ544
|
–
разуме и описује друга /
другарицу уз питања наставника
–
представља све чланове
породице уз питања наставника
–
разуме реченице и говори
о својим активностима и плановима уз
питања наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз
питања наставника
|
Оцена 3
ФУ543
|
–
разуме и описује друга /
другарицу уз помоћ наставника
–
представља све чланове
породице уз помоћ наставника
–
разуме реченице и говори
о својим активностима и плановима уз помоћ наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз
помоћ наставника
|
Оцена 2
ФУ542
|
–
представља поједине
чланове породице уз већу помоћ наставника
–
разуме позив на одређене
активности уз већу помоћ наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз већу
помоћ наставника
|
Оцена 1
ФУ541
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
Методе оцењивања
|
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФП545
|
–
разуме и употребљава
женски род придева у описивању
–
представља све чланове
породице
–
употребљава садашње време
на тему активности
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФП544
|
–
разуме и употребљава
женски род фреквентних придева у описивању
–
представља чланове
породице у већем броју примера
–
употребљава садашње време
на тему активности у већем броју
примера
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у већем
броју примера
|
Оцена 3
ФП543
|
–
разуме и наводи поједине
придеве женског рода у мањем броју примера
–
представља чланове
породице у мањем броју примера
–
употребљава садашње време
најфреквентнијих глагола у мањем броју примера
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у мањем
броју примера
|
Оцена 2
ФП542
|
–
препознаје женски род
придева
–
разуме питање о члановима
породице
–
препознаје и наводи
садашње време глагола у једнини
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у мањем
броју примера
|
Оцена 1
ФП541
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
|
|
Елементи оцењивања
|
Пета наставна тема:
Le club des citadins - Грађански клуб
Број часова: 12
|
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
|
По завршетку наставне теме ученик
ће бити у стању да:
–
разуме
једноставна обавештења о простору и
оријентацији у простору и реагује на њих
–
тражи и пружи кратка и једноставна
обавештења о оријентацији у простору
–
опише
непосредни простор у којем се креће
–
представи себе
и другог;
– разуме јасно постављена једноставна питања личне
природе и одговара на њих;
– разуме
једноставне исказе о уобичајеним и тренутним активностима и способностима и реагује на њих;
–
опише и планира уобичајене и тренутнe активности кратким једноставним језичким средствима;
–
опише шта уме/не уме да (у)ради;
–
пренесе поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Операционализовани
исходи
|
Ученик
ће бити у стању да:
–
разуме
једноставна обавештења о саобраћају у граду
–
именује важне
објекте у граду
–
тражи и пружи кратка и једноставна
обавештења о орјентацији
–
опише
непосредни простор у којем се креће
–
представља
чланове породице и наводи њихову професију
–
тражи
информацију о професији особе
– разуме јасно
постављена једноставна питања личне природе и одговара на њих;
– разуме једноставне
исказе о уобичајеним и тренутним активностима и способностима и реагује на њих;
–
опише и планира уобичајене и тренутнe активности кратким једноставним језичким
средствима;
–
опише шта уме/не уме да (у)ради;
–
пренесе поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Методе оцењивања
|
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФУ555
|
–
разуме и одговара на
питања о кретању у простору
–
разуме и именује важне
објекте у граду
–
разуме и говори о
професији чланова породице
–
разуме и говори о својим
активностима
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФУ554
|
–
разуме и одговара на
већину питања о кретању у простору
–
разуме и именује готово
све важне објекте у граду
–
разуме и говори о
професији чланова породице уз питања наставника
–
разуме и говори о својим
активностима уз питања наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз питања наставника
|
Оцена 3
ФУ553
|
–
разуме и одговара на
поједина питања о кретању у простору уз помоћ наставника
–
разуме и именује
фреквентне изразе за објекте у граду уз помоћ наставника
–
разуме и говори о
професији чланова породице уз помоћ наставника
–
разуме и говори о својим
активностима уз помоћ наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз
помоћ наставника
|
Оцена 2
ФУ552
|
–
препознаје називе
одређених објеката у граду у најједноставнијим примерима
–
разуме називе за омиљену
професију
–
разуме исказе за омиљену
активност
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 1
ФУ551
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
Методе оцењивања
|
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФП555
|
–
разуме упутства у вези са
кретањем
–
разуме и наводи женски
род именица
–
употребљава садашње време
глагола на тему активности
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФП554
|
–
разуме упутства у вези са
кретањем у већем броју примера
–
разуме и наводи женски
род именица у већем броју примера
–
употребљава садашње време
глагола на тему активности у већем броју примера
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у већем
броју примера
|
Оцена 3
ФП553
|
–
разуме упутства у вези са
кретањем у мањем броју примера
–
разуме и наводи женски
род именица у мањем броју примера
–
употребљава садашње време
глагола на тему активности у мањем
броју примера
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у мањем
броју примера
|
Оцена 2
ФП552
|
–
разуме упутства у вези са
кретањем у најједноставнијим примерима
–
разуме и наводи женски
род именица у најједноставнијим примерима
–
употребљава садашње време
глагола на тему активности у
најједноставнијим примерима
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у
најједноставнијим примерима
|
Оцена 1
ФП551
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
Елементи оцењивања
|
Шеста наставна тема:
Le club des photographes -
Фотографски клуб
Број часова: 8
|
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
|
По завршетку наставне теме ученик
ће бити у стању да:
– разуме и одговара на питања о
времену
– поставља питања о
времену
– наводи у
представљању континент, државу, град у коме живи
– тражи информацију
о пореклу и месту становања (континент, држава, град)
– одговара на питања о заједничким активностима
– упути позив на заједничку активност
– разуме када се говори о планираним активностима
– говори о својим планираним активностима
– пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Операционализовани исходи
|
Ученик ће бити у стању да:
– разуме и одговара на питања о метеоролошком времену
– поставља питања о метеоролошком времену
– наводи у
представљању континент, државу, град у коме живи
– тражи
информацију о пореклу и месту становања (континент, држава, град)
– одговара на питања о заједничким активностима
– упути позив на заједничку активност
– разуме када се говори о планираним активностима
– говори о својим планираним активностима
– пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Методе оцењивања
|
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФУ565
|
–
разуме и одговара на
питања о метеоролошком времену
– представља се и наводи континент, државу, град у коме живи
– представља другог и наводи континент, државу, град у коме живи
–
разуме и говори о својим
активностима и плановима
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФУ564
|
–
разуме и одговара на
већину питања о метеоролошком времену
– представља се и наводи континент, државу, град у коме живи уз питања
наставника
– представља другог и наводи континент, државу, град у коме живи уз питања
наставника
– разуме и говори о својим активностима и плановима уз питања наставника
– преноси поруку на матерњем језику на одређену тему уз питања наставника
|
Оцена 3
ФУ563
|
–
разуме и одговара на
фреквентна питања о метеоролошком времену уз помоћ наставника
–
представља се и наводи континент, државу, град у коме
живи уз помоћ наставника
–
представља другог и
наводи континент,
државу, град у коме живи уз помоћ наставника
–
разуме и говори о одређеним
активностима и плановима
уз помоћ наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз
помоћ наставника
|
Оцена 2
ФУ562
|
–
разуме поједине изразе о
метеоролошком времену
–
наводи омиљене активности
уз помоћ наставника
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему уз
помоћ наставника
|
Оцена 1
ФУ561
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
Методе оцењивања
|
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФП565
|
–
допуњује питања о
активностима
–
употребљава садашње време
правилних и неправилних глагола
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему
|
Оцена 4
ФП564
|
–
допуњује питања о
одређеним активностима у већем броју примера
–
употребљава садашње време
фреквентних правилних и неправилних глагола у већем броју примера
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у већем
броју примера
|
Оцена 3
ФП563
|
–
допуњује питања о
омиљеним активностима у мањем броју примера
–
употребљава садашње време
најфреквентнијих правилних и неправилних глагола у мањем броју примера
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у мањем
броју примера
|
Оцена 2
ФП562
|
–
препознаје питања о
омиљеним активностима
–
повезује примере са
садашњим временом глагола
–
преноси поруку
на матерњем језику на одређену тему у
мањем броју примера
|
Оцена 1
ФП561
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
Оцена
пројектног
задатка - табела
Ученик
|
Активности – број бодова
|
Укупан број бодова
|
Оцена (1,2,3,4,5)
|
||||
Посвећеност раду и
усмереност на задатак
|
Активно учествовање и спремност да подстиче
друге чланове групе
|
Спремност да
образложи своју идеју
|
Поштује договор у
групи у вези са расподелом послова и израдом паноа / презентације
|
Укљученост у све
сегменте групне активности
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
Критеријум
процене индивидуалне активности
Бодовна
скала за индивидуалну активност
Активност
|
Бодови
|
Распон бодова
|
Оцена
|
Посвећеност у раду и усмереност у задатак
|
50
|
0 – 20
|
1
|
Активно учествовање и спремност да подстиче
друге чланове групе
|
10
|
21 – 40
|
2
|
Спремност да образложи своју идеју
|
20
|
41 - 60
|
3
|
Поштује договор у групи у вези са расподелом
послова и израдом паноа / презентације
|
10
|
61 - 80
|
4
|
Укљученост у све сегменте групне активности – дискутује, даје
предлоге, пружа помоћ другима када је то неопходно
|
10
|
81 - 100
|
5
|
0 – 20
|
1
|
Нема коментара:
Постави коментар