ОШ „ Академик Миленко Шушић“ у Гучи
Критеријуми оцењивања
за
8. разред
Марија
Јакшић – Маrie Soleil
Изглед табеле и њене елементе осмислила колегиница Наталија Топаловић
Изглед табеле и њене елементе осмислила колегиница Наталија Топаловић
Критеријуми оцењивања
за предмет ФРАНЦУСКИ
ЈЕЗИК
Осми разред
Елементи оцењивања
|
Уводна (прва )наставна тема:
Unité 0: Voyage
dans les villes de France
Број часова: 4
|
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
|
По завршетку наставне теме ученик ће бити у стању да:
– наведе активности и догађаје из прошлости
– говори о жељама
– говори о будућим плановима
– пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Операционали-зовани исходи
|
Ученик
ће бити у стању да:
– наведе активности и догађаје из прошлости уз употребу
сложеног перфекта
– говори о жељама уз употребу кондиционала презента
– говори о будућим плановима уз употребу футура
– пренесе поруку на матерњем језику на тему путовања,
интересовања и омиљених активности
|
Методе оцењивања
|
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФУ805
|
– наведе активности и догађаје из прошлости уз
употребу сложеног перфекта
– говори о жељама уз употребу кондиционала презента
– говори о будућим плановима уз употребу футура
– пренесе поруку на матерњем језику на тему путовања,
интересовања и омиљених активности
|
Оцена 4
ФУ804
|
– наведе активности и догађаје из прошлости уз
употребу сложеног перфекта уз питања наставника
– говори о жељама уз употребу кондиционала презента уз
питања наставника
– говори о будућим плановима уз употребу футура уз
питања наставника
– пренесе поруку на матерњем језику на тему путовања,
интересовања и омиљених активности уз питања наставника
|
Оцена 3
ФУ803
|
– наведе активности и догађаје из прошлости уз
употребу сложеног перфекта уз помоћ наставника
– говори о жељама уз употребу кондиционала презента уз помоћ
наставника
– говори о будућим плановима уз употребу футура уз помоћ
наставника
– пренесе поруку на матерњем језику на тему путовања,
интересовања и омиљених активности уз помоћ наставника
|
Оцена 2
ФУ802
|
– разуме и мења по лицима сложени перфекат
– разуме и мења по лицима кондиционал презента
– разуме и мења по лицима футур
– пренесе поруку на матерњем језику на тему путовања,
интересовања и омиљених активности у најједноставнијим примерима
|
Оцена 1
ФУ801
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
Методе оцењивања
|
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФП805
|
Употребљава
примере у којима треба да:
– мења по лицима сложени перфекат
– мења по лицима кондиционал презента
– мења по лицима футур
– пренесе поруку на матерњем језику на тему путовања,
интересовања и омиљених активности у најједноставнијим примерима
|
Оцена 4
ФП804
|
У
већем броју примера правилно користи примере у којима треба да:
– мења по лицима сложени перфекат
– мења по лицима кондиционал презента
– мења по лицима футур
– пренесе поруку на матерњем језику на тему путовања,
интересовања и омиљених активности у најједноставнијим примерима
|
Оцена 3
ФП803
|
У
мањем броју примера правилно употребљава примере у којима треба да:
– мења по лицима сложени перфекат
– мења по лицима кондиционал презента
– мења по лицима футур
– пренесе поруку на матерњем језику на тему путовања,
интересовања и омиљених активности у најједноставнијим примерима
|
Оцена 2
ФП802
|
Допуњује,
повезује, идентификује примере у којима треба да:
– мења по лицима једнине сложени
перфекат
– мења по лицима једнине кондиционал
презента
– мења по лицима једнине футур
– пренесе поруку на матерњем језику на тему путовања,
интересовања и омиљених активности у најједноставнијим примерима
|
Оцена 1
ФП805
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
|
|
Елементи оцењивања
|
Друга наставна тема:
Unité 1: Les
copains d’abord!
Број часова: 11
|
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
|
По завршетку наставне теме ученик ће бити у стању да:
– разуме општи садржај и главне информације текста
– резимира текст на једноставан начин
– на матерњем језику преноси општи смисао
и појединачне информације краћих и једноставнијих писаних текстова
– представи и опише друга / другарицу
– искаже жеље, планове, интересовања
– даје мишљење о сродним темама
– пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Операционали-зовани исходи
|
Ученик
ће бити у стању да:
– разуме општи садржај и главне информације текста
– резимира текст на једноставан начин
– на матерњем језику преноси општи смисао
и појединачне информације краћих и једноставнијих писаних текстова
– представи и опише друга / другарицу
– искаже жеље, планове, интересовања
– даје мишљење о сродним темама (интернет, пријатељи)
– пренесе поруку на матерњем језику на одређену тему
|
Методе оцењивања
|
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФУ815
|
–
наводи
главне информације из текста
–
представља
и описује друга / другарицу
–
говори
о својим интересовањима и плановима
–
резимира
и кратко препричава догађаје
–
преноси општи
смисао и основне информације на матерњем језику
|
Оцена 4
ФУ814
|
–
наводи
главне информације из текста уз питања наставника
–
представља
и описује друга / другарицу уз питања наставника
–
говори
о својим интересовањима и плановима уз питања наставника
–
резимира
и кратко препричава догађаје уз питања наставника
–
преноси општи
смисао и основне информације на матерњем језику уз
питања наставника
|
Оцена 3
ФУ813
|
–
наводи
главне информације из текста уз помоћ наставника
–
представља
и описује друга / другарицу уз помоћ наставника
–
говори
о својим интересовањима и плановима уз помоћ наставника
–
резимира
и кратко препричава догађаје уз помоћ наставника
–
преноси општи
смисао и основне информације на матерњем језику уз
помоћ наставника
|
Оцена 2
ФУ812
|
–
препознаје
општи смисао текста уз помоћ наставника
–
представља
и описује друга / другарицу уз већу помоћ наставника
–
наводи
своја интересовања уз помоћ наставника
–
преноси
главне информације на матерњем језику уз помоћ наставника
|
Оцена 1
ФУ811
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
Методе оцењивања
|
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФП815
|
–
допуњује
једноставне реченице облицима придева у женском роду
–
допуњује
једноставне реченице прилозима за начин
–
представља
и описује друга / другарицу
–
разуме општи смисао и основне информације и преноси их на матерњем
језику
|
Оцена 4
ФП814
|
–
допуњује
једноставне реченице облицима придева у женском роду у већем броју примера
–
допуњује
једноставне реченице прилозима за начин у већем броју примера
–
представља
и описује друга / другарицу у већем броју примера
–
разуме општи смисао и основне информације и преноси их на матерњем
језику у већем броју примера
|
Оцена 3
ФП813
|
–
допуњује
једноставне реченице облицима придева у женском роду у мањем броју примера
–
допуњује
једноставне реченице прилозима за начин у мањем броју примера
–
представља
и описује друга / другарицу у мањем броју примера
–
разуме општи смисао и основне информације и преноси их на матерњем
језику
|
Оцена 2
ФП812
|
Допуњује,
повезује, идентификује примере у којима:
–
су
наведени придеви
–
су
наведени прилозима за начин
–
представља
и описује друга / другарицу
–
је исказан општи смисао и основне информације и преноси их на
матерњем језику у најједноставнијим примерима
|
Оцена 1
ФП811
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
|
|
Елементи оцењивања
|
Трећа наставна тема:
Unité 2: Un esprit sain dans un corps sain
Број часова: 12
|
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
|
По завршетку наставне теме ученик ће бити у стању да:
– разуме општи садржај и главне информације текста
– резимира текст
– описује бића
– разуме краћи текст и говори о сродним темама
– преноси општи смисао и основне информације на
матерњем језику
|
Операционали-зовани исходи
|
Ученик
ће бити у стању да:
– разуме општи садржај и главне информације текста
– резимира текст
– преноси општи смисао и основне информације на
матерњем језику
– разуме краћи текст и говори о о осетима, осећањима
– описује бића
– разуме краћи текст и говори о здрављу
– разуме исказе у којима се изражава припадност
|
Методе оцењивања
|
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФУ825
|
–
резимира
текст
–
преноси
општи смисао текста на матерњем језику
–
разуме краћи
текст и говори о о осетима,
осећањима
–
описује бића
–
разуме краћи
текст и говори о здрављу
|
Оцена 4
ФУ824
|
–
резимира
текст уз питања наставника
–
преноси
општи смисао текста на матерњем језику уз питања наставника
–
разуме краћи
текст и говори о о осетима,
осећањима уз питања наставника
–
описује бића уз питања наставника
–
разуме краћи текст и говори о здрављу уз питања наставника
|
Оцена 3
ФУ823
|
–
резимира текст уз помоћ наставника у
једноставнијим примерима
–
преноси
општи смисао текста на матерњем језику уз помоћ наставника у једноставнијим примерима
–
разуме краћи
текст и говори о о осетима,
осећањима уз помоћ
наставника у једноставнијим
примерима
–
описује бића
уз помоћ наставника у једноставнијим
примерима
–
разуме краћи текст и говори о здрављу уз помоћ наставника у једноставнијим примерима
|
Оцена 2
ФУ822
|
–
преноси
општи смисао текста на матерњем језику уз већу помоћ наставника у
најједноставнијим примерима
–
разуме краћи
текст и говори о о осетима,
осећањима уз већу помоћ наставника у најједноставнијим примерима
–
описује бића
уз већу помоћ наставника у најједноставнијим
примерима
–
разуме краћи текст и говори о здрављу уз већу помоћ наставника у најједноставнијим примерима
|
Оцена 1
ФУ821
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
Методе оцењивања
|
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФП825
|
–
допуњује
једноставне реченице облицима присвојних заменица
–
допуњује условне реченице
–
разуме општи смисао и основне информације и записује их на матерњем
језику
|
Оцена 4
ФП824
|
–
допуњује
једноставне реченице облицима присвојних заменица у већем броју примера
–
допуњује условне реченице у већем броју примера
–
разуме општи смисао и основне информације и записује их на матерњем
језику у већем броју примера
|
Оцена 3
ФП823
|
–
допуњује
једноставне реченице облицима присвојних заменица у мањем броју примера
–
допуњује условне реченице у мањем броју примера
–
разуме општи смисао и основне информације и записује их на матерњем
језику у мањем броју примера
|
Оцена 2
ФП822
|
Допуњује,
повезује, идентификује примере у којима:
–
су
наведени облици присвојних заменица
–
су наведене условне реченице
–
је исказан
општи смисао и основне информације и преноси их на матерњем језику у
најједноставнијим примерима
|
Оцена 1
ФП825
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
|
|
Елементи оцењивања
|
Четврта наставна тема:
Unité 3: Bienvenue dans le
lycée numérique
Број часова: 10
|
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
|
По завршетку наставне теме ученик ће бити у стању да:
– разуме општи садржај и главне информације текста
– резимира текст
– пружа информације о интересовањима, плановима
– разуме и говори о догађајима у будућности
– говори о блиским темама
|
Операционали-зовани исходи
|
Ученик
ће бити у стању да:
– разуме општи садржај и главне информације текста
– резимира текст
– пружа информације о интересовањима, плановима
– разуме и говори о догађајима у будућности
– говори о блиским темама (интернет, нове технологије)
|
Методе оцењивања
|
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФУ835
|
–
резимира
текст
–
преноси
општи смисао текста на матерњем језику
–
разуме и
говори о догађајима у будућности
–
говори о
блиским темама (интернет, нове технологије)
|
Оцена 4
ФУ834
|
–
резимира
текст уз питања наставника
–
преноси
општи смисао текста на матерњем језику уз питања наставника
–
разуме и
говори о догађајима у будућности уз
питања наставника
–
говори о блиским темама (интернет, нове технологије) уз питања наставника
|
Оцена 3
ФУ833
|
–
резимира
текст уз помоћ наставника
–
преноси
општи смисао текста на матерњем језику уз помоћ наставника
–
разуме и
говори о догађајима у будућности уз
помоћ наставника
–
говори о блиским темама (интернет, нове технологије) уз помоћ наставника
|
Оцена 2
ФУ832
|
–
разуме
текст уз већу помоћ наставника и најједноставнијим реченицама
–
разуме
и преноси општи смисао текста на матерњем језику уз већу помоћ наставника и
најједноставнијим реченицама
–
разуме и
говори о догађајима у будућности уз већу
помоћ наставника и најједноставнијим реченицама
–
разуме и говори о блиским темама (интернет, нове технологије) уз већу помоћ наставника и најједноставнијим реченицама
|
Оцена 1
ФУ831
|
–
нису
испуњени критеријуми
|
Методе оцењивања
|
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФП835
|
–
допуњује реченице заменицама за објекат
–
допуњује условне реченице
–
разуме општи смисао и основне информације и записује их на матерњем
језику
|
Оцена 4
ФП834
|
–
допуњује реченице заменицама за објекат у већем броју примера
–
допуњује условне реченице у већем броју примера
–
разуме општи
смисао и основне информације и записује их на матерњем језику у већем броју примера
|
Оцена 3
ФП833
|
–
допуњује реченице заменицама за објекат у мањем броју примера
–
допуњује условне реченице у мањем броју примера
–
разуме општи
смисао и основне информације и записује их на матерњем језику у мањем броју примера
|
Оцена 2
ФП832
|
Допуњује,
повезује, идентификује примере у којима:
–
су наведене реченице са заменицама за објекат
–
су наведене условне реченице
–
треба да разуме општи смисао и основне информације и запише их на
матерњем језику
|
Оцена 1
ФП835
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
|
|
Елементи оцењивања
|
Пета наставна тема:
Unité 4: Les People
Број часова: 9
|
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
|
По завршетку наставне теме ученик ће бити у стању да:
– разуме општи садржај и главне информације текста
– резимира текст на једноставан начин
– разуме краћи новински чланак
– преприча краћи новински чланак
– разуме и препричава прошле догађаје
– на матерњем језику преноси саговорнику
општи смисао и појединачне информације краћих и једноставнијих писаних текстова
|
Операционали-зовани исходи
|
Ученик
ће бити у стању да:
– разуме општи садржај и главне информације текста
– резимира текст на једноставан начин
– на матерњем језику преноси саговорнику
општи смисао и појединачне информације краћих и једноставнијих писаних
текстова
– мења глагол кроз лица у сложеном перфекту
– мења глагол кроз лица у имперфекту
– разликује и примењује правила о употреби сложеног
перфекта и имперфекта
|
Методе оцењивања
|
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФУ845
|
–
резимира
текст
–
преноси
општи смисао текста на матерњем језику
–
говори
о догађајима у прошлости
|
Оцена 4
ФУ844
|
–
резимира
текст уз питања наставника
–
преноси
општи смисао текста на матерњем језику једноставним реченицама уз питања
наставника
–
говори
о догађајима у прошлости уз питања наставника
|
Оцена 3
ФУ843
|
–
резимира
текст уз помоћ наставника
–
преноси
општи смисао текста на матерњем језику уз помоћ наставника
–
говори
о догађајима у прошлости уз помоћ наставника
|
Оцена 2
ФУ842
|
–
разуме
основни смисао текста уз већу помоћ наставника
–
преноси
општи смисао текста на матерњем језику уз већу помоћ наставника
–
мења
глагол у сложеном перфекту и имперфекту уз већу помоћ наставника
–
|
Оцена 1
ФУ841
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
Методе оцењивања
|
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФП845
|
–
правилно употребљава у реченици глагол у сложеном перфекту и имперфекту
–
примењује правила о употреби сложеног перфекста и имперфекта
–
разуме општи смисао и основне информације и записује их на матерњем
језику
|
Оцена 4
ФП8044
|
–
правилно употребљава у реченици глагол у сложеном перфекту и имперфекту у већем броју примера
–
примењује правила о употреби сложеног перфекста и имперфекта у већем броју примера
–
разуме општи
смисао и основне информације и записује их на матерњем језику у већем броју примера
|
Оцена 3
ФП843
|
–
правилно употребљава у реченици глагол у сложеном перфекту и имперфекту у мањем броју примера
–
примењује правила о употреби сложеног перфекста и имперфекта у мањем броју примера
–
разуме општи
смисао и основне информације и записује их на матерњем језику у мањем броју примера
|
Оцена 2
ФП842
|
Допуњује,
повезује, идентификује примере у којима:
– је глагол употребљен у сложеном перфекту
– је глагол употребљен у имперфекту
– треба да се на матерњем језику пренесе информација
|
Оцена 1
ФП845
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
|
|
Елементи оцењивања
|
Шеста наставна тема:
Unité 5: Trans-Europe Express
Број часова: 11
|
Очекивани исходи
који ће се оцењивати (општи)
|
По завршетку наставне теме ученик ће бити у стању да:
– разуме општи садржај и главне информације текста
– резимира текст на једноставан начин
– на матерњем језику преноси саговорнику општи смисао
и појединачне информације краћих и једноставнијих писаних текстова
– изрази своје жеље
– разуме краћи текст и препричава догађаје из
прошлости
|
Операционали-зовани исходи
|
Ученик
ће бити у стању да:
– разуме општи садржај и главне информације текста
– резимира текст на једноставан начин
– преприча догађаје из прошлости уз сложени перфекат
– изрази своје жеље уз кондиционал презента
– говори о предметима и употребљава заменице за
објекат
– на матерњем језику преноси саговорнику општи смисао
и појединачне информације краћих и једноставнијих писаних текстова
|
Методе оцењивања
|
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФУ855
|
– резимира текст
– преноси општи смисао текста на матерњем језику
– говори о својим жељама уз кондиционал презента
– препричава догађаје из прошлости уз сложени
перфекат
– говори о предметима и употребљава заменице за
објекат
|
Оцена 4
ФУ854
|
– резимира текст уз питања наставника
– преноси општи смисао текста на матерњем језику уз питања наставника
– говори о својим жељама уз кондиционал презента уз
питања наставника
– препричава догађаје из прошлости уз сложени
перфекат уз питања наставника
–
говори о предметима и употребљава заменице за објекат уз питања наставника
|
Оцена 3
ФУ853
|
– резимира текст уз помоћ наставника у једноставним примерима
– преноси општи смисао текста на матерњем језику уз помоћ наставника у
једноставним примерима
– говори о својим жељама уз кондиционал презента уз
помоћ наставника у једноставним примерима
– препричава догађаје из прошлости уз сложени
перфекат уз помоћ наставника у
једноставним примерима
–
говори о предметима и употребљава заменице за објекат уз помоћ наставника у једноставним примерима
|
Оцена 2
ФУ852
|
–
разуме
основни смисао текста уз помоћ наставника
–
преноси
општи смисао текста на матерњем језику уз помоћ наставника
–
мења
глагол у кондиционалу презента
–
мења
глагол у сложеном перфекту
|
Оцена 1
ФУ851
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
Методе оцењивања
|
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФП855
|
–
допуњује реченице облицима глагола у кондиционалу презента
–
допуњује реченице облицима глагола у сложеном перфекту
–
допуњује реченице заменицама за објекат
–
разуме општи смисао и основне информације и записује их на матерњем
језику
|
Оцена 4
ФП854
|
–
допуњује реченице облицима глагола у кондиционалу презента у већем броју примера
–
допуњује реченице облицима глагола у сложеном перфекту у већем броју примера
–
допуњује реченице заменицама за објекат у већем броју примера
–
разуме општи смисао и основне информације и записује их на матерњем
језику у већем броју примера
|
Оцена 3
ФП853
|
–
допуњује реченице облицима глагола у кондиционалу презента у мањем броју примера
–
допуњује реченице облицима глагола у сложеном перфекту у мањем броју примера
–
допуњује реченице заменицама за објекат у мањем броју примера
–
разуме општи смисао и основне информације и записује их на матерњем
језику у мањем броју примера
|
Оцена 2
ФП852
|
Допуњује,
повезује, идентификује примере у којима:
– је глагол употребљен у кондиционалу презента
– је глагол употребљен у сложеном перфекту
– треба да се на матерњем језику пренесе информација
|
Оцена 1
ФП855
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
|
|
Елементи оцењивања
|
Седма наставна тема:
Unité 6: Parler jeune
Број часова: 11
|
Очекивани
исходи
који ће
се оцењивати (општи)
|
По завршетку наставне теме ученик
ће бити у стању да:
– разуме општи садржај и главне информације текста
– резимира текст на једноставан начин
– на матерњем језику преноси саговорнику општи смисао
и појединачне информације краћих и једноставнијих писаних текстова
– говори о блиским темама (језик младих)
– разуме и напише кратку поруку, СМС
– говори о интересовањима
– изражава мишљење о блиској теми уз поређење
|
Операционали-зовани исходи
|
Ученик
ће бити у стању да:
– разуме општи садржај и главне информације текста
– резимира текст на једноставан начин
– на матерњем језику преноси саговорнику општи смисао
и појединачне информације краћих и једноставнијих писаних текстова
– говори о блиским темама (језик младих, СМС
скраћенице, музика)
– разуме и напише кратку поруку, СМС
– говори о интересовањима
– изражава мишљење о блиској теми уз поређење
|
Методе оцењивања
|
Усмено испитивање
(разумевање говора и усмено изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФУ865
|
–
резимира
текст
–
преноси
општи смисао текста на матерњем језику
–
говори о
блиским темама (језик младих, СМС скраћенице, музика)
–
разуме кратку
поруку, СМС
–
изражава мишљење о блиској теми уз поређење
|
Оцена 4
ФУ864
|
–
резимира
текст уз питања наставника
–
преноси
општи смисао текста на матерњем језику уз питања наставника
–
говори о блиским темама (језик младих, СМС скраћенице, музика) уз питања наставника
–
разуме кратку поруку, СМС уз питања наставника
–
изражава мишљење о блиској теми уз поређење уз питања наставника
|
Оцена 3
ФУ863
|
–
резимира
текст уз помоћ наставника у једноставним реченицама
–
преноси
општи смисао текста на матерњем језику уз помоћ наставника у једноставним
реченицама
–
говори о
блиским темама (језик младих, СМС скраћенице, музика) уз помоћ наставника у једноставним реченицама
–
разуме кратку
поруку, СМС уз помоћ наставника у
једноставним реченицама
–
изражава мишљење о блиској теми уз поређење уз помоћ наставника у једноставним реченицама
|
Оцена 2
ФУ862
|
–
резимира
текст уз већу помоћ наставника
–
преноси
општи смисао текста на матерњем језику уз већу помоћ наставника
–
разуме кратку поруку, СМС уз већу помоћ наставника
–
изражава мишљење о блиској теми уз поређење уз већу помоћ наставника
|
Оцена 1
ФУ861
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
Методе оцењивања
|
Писмена провера
(разумевање писаног текста и писано изражавање)
|
Критеријум оцењивања
|
|
Оцена 5
ФП865
|
–
преноси
општи смисао текста на матерњем језику
–
допуњује
примере реченица са поређењем придева и прилога
|
Оцена 4
ФП864
|
–
преноси
општи смисао текста на матерњем језику у већем броју примера
–
допуњује
примере реченица са поређењем придева и прилога у већем броју примера
|
Оцена 3
ФП863
|
–
преноси
општи смисао текста на матерњем језику у мањем броју примера
–
допуњује
примере реченица са поређењем придева и прилога у мањем броју примера
|
Оцена 2
ФП862
|
Допуњује, повезује примере у којима :
–
треба
да се пренесе општи смисао текста на матерњем језику у најједноставнијим
примерима
–
се пореде
придеви и прилози
|
Оцена 1
ФП865
|
–
нису испуњени критеријуми.
|
|
Критеријуми за
оцењивање презентације
Методе оцењивања
|
Презентација
|
||
Критеријуми оцењивања
|
Презентација
( електронска форма, плакат, паноа...)
|
Максималан број бодова
|
Оцена 5 –4,5-5 бодова
Оцена 4 – 3,5-4 бода
Оцена 3 – 2,5 -3 бода
Оцена 2 – 1,5 -2 бода
Оцена 1 – 0 -1 бод
|
Презентација је оригинална
|
5
|
||
Тачност текста је одговарајућ
|
5
|
||
Одабир слика је у складу са презентацијом
|
5
|
||
Оригиналност слика
|
5
|
||
Мултимедијалност
|
5
|
||
Интерактивност
|
5
|
||
Начин излагања (довољно јасно, гласно, правилно)
|
5
|
||
Реакција слушалаца : са пажњом прате презентацију, укључују се питањима
и коментарима
|
5
|
||
Садржај : обухваћени су сви важни делови садржаја, след излагања
је логичан
|
5
|
TRAŽITE LI KAKO POKRENUTI POSAO NA FARMI? ILI ŽELITE DOBITI KREDIT ZA INVESTICIJU? AKO VAS MOŽE ZANIMATI, POSTOJI LEGITNO I POUZDANO MJESTO GDJE MOŽETE U MIRU DOBITI SVOJ ZAJAM. HVALA BOGU DA SAM KONAČNO DOBIO SVOJ KREDIT SA KAMATOM OD 3%. ZOVEM SE DRAGANA LETIĆ MAJKA SAM 3 DJECE RADIM KAO MEDICINSKA SESTRA U ZAREBU PRIJE SAM IZGUBILA MUŽA I OBOLJELA SAM. IMAM 40 GODINA. MOJA PRIČA POČINJE OVAKO, TREBAO MI JE ZAJAM POČETKOM OVE GODINE I BIO SAM PREVAREN NA MREŽI. ODLUČIO SAM POKUŠATI JOŠ JEDNOM I KONAČNO SAM DOBIO ZAJAM OD G. HARRYJA BRYANA. LEGITIMNI ZAJMODAVAC KOJI MI JE POMOGAO S KREDITOM, MOGU HRABRO REĆI DA JE OVO STVARNO. ON JE PRAVI BOŽJI ČOVJEK I IMAM 100% JAMSTVO DA I VI MOŽETE DOBITI SVOJ ZAJAM OD NJEGA. KORISTIM OVU PRILIKU DA PODIJELIM SVOJE SVJEDOČANSTVO I DA SVI ZNAMO ZA KREDIT., KONTAKTIRAJTE GA PUTEM E-MAILA: {smartloanfunds@gmail.com} WHATSAPP: {+385 91 560 8706} ,,.,.;;/..
ОдговориИзбриши